keyword Consumer Ethnocentrism / (5 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : حیدری هراتمه، مصطفی ؛
Journal:مطالعات توسعه اجتماعی– اقتصادی»بهار و تابستان 1402، سال اول - شماره 1 (17 page(s) - From 264 to 280 )
Keywords:تصویر کلیقوم گرایی مصرف کنندهخصومت اقتصادیپذیرش محصولمیهن پرستیPatriotismConsumer EthnocentrismEconomic AnimosityProduct ReceptivityGeneral Image
-
2.
Corresponding Author : نسائی، خبات ؛ Writer : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 180 to 197 )
Keywords:تهدید اقتصادی ادراک شدهوابستگی قومینگرشاقوام ایرانیعرق ملی مصرفکنندهEthnic AffiliationattitudeConsumer Ethnocentrismperceived economic threatIranian ethnicityقومیتقومی
-
3.
Writer : شاهنگیان، بهنام ؛ نیکومرام، هاشم ؛ خون سیاوش، محسن ؛ Corresponding Author : عبدالوند، محمدعلی ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 300 to 322 )
Keywords:کشور خاستگاه تولیدشیوهای ورود به بازارهای خارجیمحصولات ترکیبیملی گرایی مصرف کنندهمقاومت اقتصادی مصرف کنندهForeign market entering modeHybrid productsQuality evaluationConsumer EthnocentrismCountry of OriginConsumer Animosity
-
4.
Writer : حسن زاده، محمود ؛ مشبکی، اصغر ؛ احمدی، پرویز ؛ Corresponding Author : خداداد حسینی، سید حمید ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 129 to 149 )
Keywords:گرایش مثبت به محصولات داخلیقوممداری مصرفکنندهحمایت از خودرو ایرانیحمایت از برنج ایرانیاثر کشور مبداحمایت از کالای ایرانیConsumer EthnocentrismCountry of origin effectpositive attitude towards domestic productsSupporting Iranian goods, supporting domestic cars, supporting domestic riceمحصولاتمحصولات داخلیقیمت
-
5.
Writer : میرمعزی، سیدحسین ؛ کریمی، علی اکبر ؛
Journal:اقتصاد اسلامی»تابستان 1397 - شماره 70 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 5 to 34 )
Keywords:ملیگرایینفی سبیلمقام معظم رهبریمصرف کالاهای داخلیمبانی فقهی و اقتصادیعلمای مشروطیتConsumer Ethnocentrismthe consumption of domestic goodsrejection of wayconstitutional Ulemajuridical and economic basicsThe Supreme Leaderمصرفاسلامیاقتصادیــــــــمصرفکنندگانمحصولاتتحریم
Journal (Article count) |
---|
Journal مطالعات رفتار مصرف کننده 2 |
Journal مطالعات توسعه اجتماعی– اقتصادی 1 |
Journal تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
Journal اقتصاد اسلامی 1 |