keyword مصرف کنندگان / (286 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : آقایاری هیر، محسن ؛ Writer : اصغرپور، حسین ؛ باختر، سهیلا ؛
Journal:اقتصاد فضا و توسعه روستایی»بهار 1403 - شماره 47 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 1 to 22 )
Keywords:توسعه اقتصادیعوامل اقتصادیشهرستان تبریزمصرفکنندگان.پذیرش محصولات کشاورزی ارگانیکتولیدکنندگانproducersTabriz CountyAcceptance of organic agricultureEconomic factors.Economic DevelopmentConsumers
-
2.
Writer : برهانی، سعیده ؛ استخری فر، نرگس ؛
Journal:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (22 page(s) - From 93 to 114 )
Keywords:بازاریابی هوشمندنورو مارکتینگ یا بازاریابی عصبیبازاریابی الکترونیک فناوری واقعیت افزودهNeuromarketingElectronic MarketingFMRIARUser Generated Contenبازاریابیتبلیغاترنگبازاریابی عصبیمغزاطلاعاتمشتریمصرفکنندگان
-
3.
Writer : حکیمی فر، نازنین ؛ رستمی، محمدرضا ؛ Corresponding Author : حقیقی نسب، منیژه ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 180 to 205 )
Keywords:بازاریابی سبزنظریه رفتار برنامه ریزی شدهرفتار مصرف پایدارنظریه تلنگرNudge TheorySustainable Consumption BehaviorGreen Marketingplanned behavior theoryمصرفمحصولات سبزتلنگرمدلمصرفکنندگان
-
4.
Corresponding Author : شیرخدایی، میثم ؛ Writer : عابدین، بهاره ؛ حسین زاده آهنگر، امیر ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 68 to 93 )
Keywords:تبلیغاتنگرش به برندقصد خریدافراد مشهورقدرت ستارهstar powerPurchase IntentioncelebritiesBrand attitudeAdvertisingمصرفکنندگاننگرشاعتمادپژوهش
-
5.
Writer : شیخه پور، زانیار ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ منصوری موید، فرشته ؛ Corresponding Author : مشبکی، اصغر ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1402 - شماره 23 Ranking ب (Ministry of Science (24 page(s) - From 1 to 24 )
Keywords:دینهوشیاری دینیقوم گرایی مصرفیبیگانگی مصرفی و ترجیح محصولات داخلیreligious consciousnessXenocentrism &؛ Preferring Domestic ProductsreligionEthnocentrismترجیح محصولات داخلیقومگراییمصرفکنندگان
-
6.
Writer : تاجفر، دکتر امیرهوشنگ ؛ سیار ماسوله، محمد ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پانزدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران Ranking International (16 page(s) - From 2709 to 2724 )
Keywords:مدیریتعملکردقصد خریدمصرف کنندگانسیستم فناوری اطلاعات
-
7.
Corresponding Author : جلال زاده، سید رضا ؛ Writer : حسین پور، علی اکبر ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 33 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (31 page(s) - From 199 to 229 )
Keywords:قصد خریدرسانههای اجتماعینگرش مشتریانخودبیانگری نامونشانویژگیهای تاثیرگذارانSelf-brand connectionInfluencers’ characteristicssocial mediaCustomer attitudePurchase Intentionخودبیانگری نام و نشانمصرفکنندگانتأثیرنگرش
-
8.
Corresponding Author : مشکین، سارا ؛ Writer : امیدی، جلیل ؛
Journal:پژوهشنامه حقوق کیفری»پاییز و زمستان 1402 - شماره 28 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 133 to 149 )
Keywords:عدالت ترمیمیقربانیمصرفکنندهمیانجیگریجرائم شرکتیحل اختلاف آنلاینRestorative justiceCorporate crimesIntermediationOnline dispute resolutionconsumervictimترمیمیشـرکتبزه دیدگانکیفریمصـرف کنندگانرسـیدگی
-
9.
Corresponding Author : رزمی، زهرا ؛ Writer : مهمان نوازان، سهیلا ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
Journal:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 96 to 115 )
Keywords:تبلیغات کلامیدانش برندنگرش برندهم آفرینی ارزشValue Co creationBrand KnowledgeWord of MouthBrand attitudeمشتریدانشمشتریانمصرفکنندگانارزشنگرشاعتمادتعهدوفاداری
-
10.
Corresponding Author : نادری راد، امیر ؛ Writer : صابری، حسن ؛ محترم، رحیم ؛
Journal:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»تابستان 1402 - شماره 15 (16 page(s) - From 1 to 16 )
Keywords:برندوفاداری به برندمدلسازی معادلات ساختاریارزش درک شده سبزشفاقیت سبزارتباط خودمصرفکنندگانبرند سبزوفاداری
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (58 Article)
- علمی-پژوهشی (46 Article)
- الف (16 Article)
- علمی-ترویجی (15 Article)
- ج (5 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (2 Article)