keyword Influencers' Characteristics / (2 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : جلال زاده، سید رضا ؛ Writer : حسین پور، علی اکبر ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 33 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (31 page(s) - From 199 to 229 )
Keywords:قصد خریدرسانههای اجتماعینگرش مشتریانخودبیانگری نامونشانویژگیهای تاثیرگذارانSelf-brand connectionInfluencers’ characteristicssocial mediaCustomer attitudePurchase Intentionخودبیانگری نام و نشانمصرفکنندگانتأثیرنگرش
-
2.
Corresponding Author : اکبری، محسن ؛ Writer : حسین زاده، آرزو ؛ مهدی پور، سحر ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 27 to 44 )
Keywords:قصد خریدصنعت پوشاکرسانه اجتماعیویژگیهای افراد تاثیرگذارInfluencers' Characteristics / Social Media / Purchase Intention / Clothing IndustryInfluencers' Characteristicssocial mediaPurchase IntentionClothing Industry