Category (Article count) |
---|
مدیریت 27 |
اخلاق 4 |
میان رشته ای 3 |
علوم سیاسی 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 36 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 16 |
ب 12 |
الف 3 |
ج 1 |
-
31.
Writer : خدامی، سهیلا ؛ شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ شمس الهی، سارا ؛
Journal:تدبیر»مهر 1391 - شماره 245 (10 page(s) - From 46 to 55 )
-
32.
Writer : خدامی، سهیلا ؛ خدادادحسینی، حمید ؛ مشبکی، اصغر ؛ آذر، عادل ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 1 to 24 )
Keywords:هوشیاری کارآفرینانهچابکی مشتریزیرکی بازارستاده های فرآیندی سازماناطلاعاتمدلسازمانقابلیتهای پویا
-
33.
Writer : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 1 to 18 )
Keywords:تصویر ذهنیکیفیت فرآیندی خدماتحس گری بازارکیفیت خدمات ادراک شدهکیفیت فنی خدمات
-
34.
Writer : آذر، عادل ؛ خدامی، سهیلا ؛
Journal:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1390، سال ششم - شماره 1 و 2 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (11 page(s) - From 1 to 11 )
Keywords:اخلاقکاراییپژوهش عملیاتیالگوسازیالگوتصمیمگیریمتخصصحرفهارزشهای اخلاقیناسازگاریکاربرد
-
35.
Writer : خدادادحسینی، حمید ؛ خدامی، سهیلا ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389 - شماره 3 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 1 to 26 )
Keywords:بانکداری اینترنتیمدل یابی معادلات ساختاریریسک ادراکی[ادراک از] مفید بودن[ادراک از] سهولتکاربردExport ChannelsThe Stage Model of InternationalizationTransaction Cost TheoryInternetSMEsاینترنتاطلاعاتارتباطاتتئوری هزینۀ مبادلهمدلکسب اطلاعات
-
36.
Writer : مشبکی، اصغر ؛ خدامی، سهیلا ؛ تقوی شوازی، الهه ؛
Journal:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1389، سال دهم - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 149 to 174 )
Keywords:مزیت رقابتیتئوری مبتنی بر منابعتئوری نهادی نوینتئوری هزینهی مبادله
-
37.
Writer : احمدی، پرویز ؛ خدامی، سهیلا ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388 - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 21 to 42 )
Keywords:برندبرندینگ بینالمللیبرنامه ریزی برند بین المللیمدل عرضه-تقاضای برندینگ