keyword customer satisfaction / (262 Article)
- Sort by
- Date
-
11.
Writer : روحانی پور، سید مهدی ؛ عموزاد مهدیرجی، حنان ؛ احسانی فر، محمد ؛ Corresponding Author : جعفرنژاد چقوشی، احمد ؛
Journal:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1402 - شماره 49 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (33 page(s) - From 182 to 214 )
Keywords:کیفیترضایت مشتریفراترکیبکیفیت محصولکیفیت تولیدProduction qualityMetaSynthesisproduct qualityqualitycustomer satisfaction
-
12.
Writer : وارسته، ریحانه ؛ Corresponding Author : ابراهیمی، احمد ؛
Journal:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1402- شماره 134 Ranking A (Azad University (16 page(s) - From 49 to 64 )
Keywords:پیشبینیآینده پژوهیخدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانرگرسیون گام به گامcustomer satisfactionPredictionfutures studiesstepwise regressionAfter-sales service
-
13.
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط بامشتری الکترونیک بر قابلیتهای نوآوری اماکن ورزشی: نقش تعدیل-گری کوید-19
Corresponding Author : پاشایی، سجاد ؛ Writer : گل محمدی، حامد ؛
Journal:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1402 - شماره 15 (18 page(s) - From 111 to 128 )
Keywords:اماکن ورزشیرضایت مشتریوفاداری مشتریcovid-19مدل موفقیت E-CRME-CRM success modelSports Venuescustomer satisfactioncustomer loyalty
-
14.
Corresponding Author : بیطرف، مجید ؛ Writer : محبوبی، محمد هادی ؛
Journal:اقتصاد اسلامی»تابستان 1402 - شماره 90 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 97 to 121 )
Keywords:رضایت مشتریبانک ملتمبانی اقتصاد اسلامیBasics of Islamic economycustomer satisfactionBank Mellat
-
15.
Writer : مهرآرا، اسدالله ؛ بهرام زاده، رضا ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (19 page(s) - From 941 to 959 )
Keywords:رضایت مشتریکیفیت خدمات الکترونیکرفتار مشتریcustomer satisfactioncustomer behaviorquality of electronic services
-
16.
Writer : Etesami Sadri، Azadeh ؛
Conference:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق Ranking International (13 page(s) - From 964 to 976 )
Keywords:Innovationcustomer satisfactioncustomer loyaltyElectronic CustomersWebsite ImageTelephone SupportWebsite Knowledge
-
17.
Writer : پارسائی، زینت ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ Corresponding Author : اسلامی، قاسم ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 75 to 98 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریمشارکت مشتریکیفیت ادغام کانال همهکارهارزش درکشده کانال همهکارهOmnichannel Integration Quality/ Omnichannel Perceived Value/ Customer Loyalty/ Customer Satisfaction /Customer EngagementOmnichannel Integration QualityOmnichannel Perceived ValueCustomer engagementcustomer satisfactioncustomer loyalty
-
18.
Writer : بیاتی، محمد مهدی ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ Corresponding Author : هادی زاده، علی اصغر ؛
Journal:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (17 page(s) - From 2 to 18 )
Keywords:رضایت مشتریاناعتماد آنلاینبازاریابی رابطه مند آنلاینOnline relational marketingcustomer satisfactionONLINE TRUST
-
19.
Writer : بهرامی، رضا ؛ راستین پور، فاطمه ؛ رضوی خبیر، حمیدرضا ؛ Corresponding Author : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
Journal:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (14 page(s) - From 39 to 52 )
Keywords:رضایت مشتریارزش ادراک شدهرفتار شهروندی مشتریCustomer Citizenship Behaviorcustomer satisfactionPerceived value
-
20.
Writer : صالحی، نعمان ؛ حقیقت منفرد، جلال ؛ کاشفی نیشابوری، محمدرضا ؛ Corresponding Author : مهرمنش، حسن ؛
Journal:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»بهار 1402 - شماره 54 Ranking A (Azad University/ISC (24 page(s) - From 182 to 205 )
Keywords:حفظ مشتریفینتک های مالیسامانه بام بانک ملی ایرانرضایت مشتریcustomer retentioncustomer satisfactionFinancial FintechBank Melli Iran Roof Systemمشتریفین تکبانک ملی ایرانمشتریانبانکرضایت مشتریان