keyword حفظ مشتری / (45 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : داداش زاده، عرفان ؛ حمدی، کریم ؛ Corresponding Author : مهرانی، هرمز ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 ، A+ (Azad University (21 page(s) - From 53 to 73 )
Keywords:کانالهای توزیع همه جانبهاضافه بار اطلاعاتی محصولجذابیت محصولات جایگزینتجربه مشتریحفظ مشتریcustomer experienceomnidirectional distribution channelsproduct information overloadattractiveness of alternative productscustomer retention
-
2.
Corresponding Author : دوستار بخشایش، مرجان ؛ Writer : شوشتری حاجی آبادی، عبدالحمید ؛
Journal:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1402 - شماره 16 (15 page(s) - From 90 to 104 )
Keywords:پاسختعامل مشتریویژگی های وب سایتتئوری محرکمشتریبانکوبسایتتیمشتریان
-
3.
Writer : صالحی، نعمان ؛ حقیقت منفرد، جلال ؛ کاشفی نیشابوری، محمدرضا ؛ Corresponding Author : مهرمنش، حسن ؛
Journal:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»بهار 1402 - شماره 54 ، A (Azad University/ISC (24 page(s) - From 182 to 205 )
Keywords:رضایت مشتریحفظ مشتریفینتک های مالیسامانه بام بانک ملی ایرانFinancial FintechBank Melli Iran Roof Systemcustomer retentioncustomer satisfactionمشتریفین تکبانک ملی ایرانمشتریانبانکرضایت مشتریان
-
4.
Writer : بهرام زاده، دکتر حسینعلی ؛ مراد مغربی قوجق، عراز ؛ اکبری مطلق، نوشین ؛ شهیدی دانشجویی، جواد ؛
Conference:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی ، International (17 page(s) - From 1397 to 1413 )
Keywords:خدمات پس از فروشارزش خدماتبازاریابی اینترنتیحفظ مشتری
-
5.
Writer : یوسف وند، ابراهیم ؛
Journal:مطالعات علوم سیاسی، حقوق و فقه»پاییز 1401، دوره هشتم - شماره 3 (7 page(s) - From 14 to 20 )
Keywords:شرکت های بیمهﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیحفظ مشتری
-
6.
Writer : رضایی، فاطمه ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 33 (11 page(s) - From 65 to 75 )
Keywords:حفظ مشتریمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیتوانمندسازی مشتریان.
-
7.
Writer : شریفی، ماندانا ؛ انصاری، آذرنوش ؛ Corresponding Author : صنایعی، علی ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 ، الف (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 254 to 275 )
Keywords:مدیریت دانش مشتریتجارت الکترونیک B2Cخلق ارزش سازمانی)B2C( EOrganizational value creationcommerceCustomer Knowledge Managementمشتریدانشفناوری اطلاعاتمشتریانابعاد مدیریت دانش مشتری
-
8.
Writer : درویشی، محسن ؛
Journal:مدیریت بازاریابی هوشمند»بهمن و اسفند 1400، دوره دوم - شماره 6 (13 page(s) - From 93 to 105 )
Keywords:قیمتمکانخدمات پس از فروشمحصولارزش ادراکشده مشتریAfter Sales Servicesperceived customer valuethe productPlacePriceمشتریدیبازارحفظ مشتریفروش
-
9.
Writer : پیرزاد، علی ؛ مطوری نژاد احمدی، حمیده ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»زمستان 1400 - شماره 4 (6 page(s) - From 40 to 45 )
Keywords:رضایتوفاداریسود دهیمشتریرضایت مشتریمشتریانسودمدیریتبازار
-
10.
Writer : زرینی، مریم ؛ فاضل پور، فاطمه ؛
Conference:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی ، International (11 page(s) - From 556 to 566 )
Keywords:قابلیت های سازمانی حفظ مشتری سازمان های دولتی
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (5 Article)
- الف (2 Article)
- علمی-ترویجی (1 Article)
- علمی-پژوهشی (1 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (2 Article)
- Conference ملی (1 Article)