keyword حفظ مشتری / (22 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : داداش زاده، عرفان ؛ حمدی، کریم ؛ Corresponding Author : مهرانی، هرمز ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 ، A+ (Azad University (21 page(s) - From 53 to 73 )
Keywords:کانالهای توزیع همه جانبهاضافه بار اطلاعاتی محصولجذابیت محصولات جایگزینتجربه مشتریحفظ مشتریcustomer experienceomnidirectional distribution channelsproduct information overloadattractiveness of alternative productscustomer retention
-
2.
Writer : صالحی، نعمان ؛ حقیقت منفرد، جلال ؛ کاشفی نیشابوری، محمدرضا ؛ Corresponding Author : مهرمنش، حسن ؛
Journal:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»بهار 1402 - شماره 54 ، A (Azad University/ISC (24 page(s) - From 182 to 205 )
Keywords:رضایت مشتریحفظ مشتریفینتک های مالیسامانه بام بانک ملی ایرانFinancial FintechBank Melli Iran Roof Systemcustomer retentioncustomer satisfactionمشتریفین تکبانک ملی ایرانمشتریانبانکرضایت مشتریان
-
3.
Writer : بهرام زاده، دکتر حسینعلی ؛ مراد مغربی قوجق، عراز ؛ اکبری مطلق، نوشین ؛ شهیدی دانشجویی، جواد ؛
Conference:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی ، International (17 page(s) - From 1397 to 1413 )
Keywords:خدمات پس از فروشارزش خدماتبازاریابی اینترنتیحفظ مشتری
-
4.
Writer : یوسف وند، ابراهیم ؛
Journal:مطالعات علوم سیاسی، حقوق و فقه»پاییز 1401، دوره هشتم - شماره 3 (7 page(s) - From 14 to 20 )
Keywords:شرکت های بیمهﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیحفظ مشتری
-
5.
Writer : رضایی، فاطمه ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 33 (11 page(s) - From 65 to 75 )
Keywords:حفظ مشتریمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیتوانمندسازی مشتریان.
-
6.
Writer : درویشی، محسن ؛
Journal:مدیریت بازاریابی هوشمند»بهمن و اسفند 1400، دوره دوم - شماره 6 (13 page(s) - From 93 to 105 )
Keywords:قیمتمکانخدمات پس از فروشمحصولارزش ادراکشده مشتریAfter Sales Servicesperceived customer valuethe productPlacePriceمشتریدیبازارحفظ مشتریفروش
-
7.
Writer : زرینی، مریم ؛ فاضل پور، فاطمه ؛
Conference:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی ، International (11 page(s) - From 556 to 566 )
Keywords:قابلیت های سازمانی حفظ مشتری سازمان های دولتی
-
8.
Corresponding Author : عباسیان، محمد ؛ Writer : صحت، سعید ؛
Journal:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»تابستان 1400-شماره 2 ، C (Azad University (27 page(s) - From 6 to 32 )
Keywords:رضایت مشتریاعتماد مشتریحفظ مشتریمدیریت ارتباط با مشتری پایدارمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری پایدارSustainable Customer Relationship ManagementSustainable Electronic Customer Relationship ManagementCustomer Trustcustomer retentioncustomer satisfaction
-
9.
Writer : جوانی، ساسان ؛
Conference:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی (30 page(s) - From 280 to 309 )
Keywords:فروشندهکیفیت رابطهحفظ مشتریعملکرد نیروی فروش و رفتار تعاملی
-
10.
Writer : سیدی، سیده سمانه ؛ درودی، ابوالفضل ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 46 (جلد اول) (15 page(s) - From 1 to 15 )
Keywords:شرکت کاریابیخدمات B2Bخدمات B2Cحفظ مشتریمدیریت ارتباط با مشتریCustomer relationship managementcustomer retentionRecruitment AgencyB2B ServicesB2C Services
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (3 Article)
- علمی-پژوهشی (1 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (2 Article)
- Conference ملی (1 Article)