Category (Article count) |
---|
مدیریت 30 |
علوم تربیتی 1 |
جغرافیا 1 |
علوم اجتماعی 1 |
میان رشته ای 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 34 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 20 |
الف 6 |
Science-Research 6 |
د 1 |
-
1.
Writer : المیاحی، مازن ؛ امیری عقدایی، سید فتح الله ؛ Corresponding Author : انصاری، آذرنوش ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1402 - شماره 50 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 89 to 111 )
Keywords:مشتریمداریاستراتژی بازاریابیآمیختۀ بازاریابیتغییرات محیطیانعطافپذیری بازاریابی: Marketing FlexibilityMarketing StrategyEnvironmental changesMarketing mixCustomer Orientation
-
2.
Writer : فروزان، مجید ؛ Corresponding Author : انصاری، آذرنوش ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (38 page(s) - From 147 to 184 )
Keywords:تحلیل پوششی داده هاتوانمند سازیمناطق ویژه اقتصادیبازاریابی صادراتSpecial Economic Zone successEmpowermentdata envelopment analysisExport marketingصادراتمنطقه ویژه اقتصادیرفتار صادراتیپنجره
-
3.
Writer : گل علیزاده، فاطمه ؛ انصاری، آذرنوش ؛ Corresponding Author : رنجبریان، بهرام ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 131 to 155 )
Keywords:قصد خریدکیفیت خدمات آنلاینخرید هیجانیمحصولات آرایشی لوکسهیجانهای مشتریCosmetic Luxury productsCustomer’s emotionsImpulsive buyingPurchase Intentionperceived service qualityهیجانمشتریکیفیت خدماتمحصولات
-
4.
Writer : دادوند، علی ؛ رضائی دولت آبادی، حسین ؛ انصاری، آذرنوش ؛ Corresponding Author : صنایعی، علی ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 278 to 304 )
Keywords:محتوابازاریابی اینترنتیبازاریابی دیجیتالبازاریابی محتواDigital marketingContentInternet MarketingContent Marketingبازاریابی محتواییمشتریقصد بازدید مجددپژوهشوبسایتمشتریان
-
5.
Corresponding Author : انصاری، آذرنوش ؛ Writer : شجاعیان، پری ؛ آروانه، مرجان ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 38 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 147 to 170 )
Keywords:قصدخریدرسانههای اجتماعیانگیزه نوع دوستانهنظریه رفتار برنامهریزی شده (TPB)انگیزه خودخواهانهلوازم آرایشی سبزselfish motivationgreen cosmeticssocial mediaPurchase IntentionAltruistic MotivationTheory of Planned Behavior (TPB)
-
6.
Writer : حسینی سرتشنیزی، مرضیه ؛ انصاری، آذرنوش ؛ Corresponding Author : طباطبایی نسب، سیدمحمد ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 38 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 100 to 125 )
Keywords:اعتماد مشتریرفتار مشتریتجربه مشتریتعهد مشتریCustomer Trustcustomer experiencecustomer behaviorCustomer commitment
-
7.
Writer : طبائیان، ریحانه السادات ؛ انصاری، آذرنوش ؛ Corresponding Author : محمد شفیعی، مجید ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 38 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 195 to 213 )
Keywords:قصد خرید مجدددرگیری مشتریبازی پردازیکیفیت خدمات الکترونیک بازی پردازی شدهGamified ECustomer engagementService QualityBehavioral intentionGamification
-
8.
Writer : گل علیزاده، فاطمه ؛ انصاری، آذرنوش ؛ Corresponding Author : رنجبریان، بهرام ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 89 to 110 )
Keywords:محصولات لوکسخرید آنلاینهیجان مشتریمحصولات آرایشیcustomer's emotioncosmetic productLuxury productOnline shoppingهیجاناتمحصولات
-
9.
Writer : عموئی، ایمان ؛ انصاری، آذرنوش ؛ Corresponding Author : امیری عقدایی، سید فتحالله ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 67 to 90 )
Keywords:سوگیری شناختیکجرفتاری مشتریانسوگیری ذهنیسوگیری حسیسوگیری اعتقادیCustomer MisbehaviorMental BiasSensory BiasBelief BiasCognitive biasبورسسوگیریهای ذهنیبانکرفتاریرفتار مشتریانپژوهشمدل
-
10.
Writer : شریفی، ماندانا ؛ انصاری، آذرنوش ؛ Corresponding Author : صنایعی، علی ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 254 to 275 )
Keywords:تجارت الکترونیک B2Cخلق ارزش سازمانیمدیریت دانش مشتریcommerceCustomer Knowledge Management)B2C( EOrganizational value creationمشتریدانشفناوری اطلاعاتمشتریانابعاد مدیریت دانش مشتری