keyword Impulsive buying / (6 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : گل علیزاده، فاطمه ؛ انصاری، آذرنوش ؛ Corresponding Author : رنجبریان، بهرام ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 131 to 155 )
Keywords:قصد خریدکیفیت خدمات آنلاینخرید هیجانیمحصولات آرایشی لوکسهیجانهای مشتریCosmetic Luxury productsCustomer’s emotionsImpulsive buyingPurchase Intentionperceived service qualityهیجانمشتریکیفیت خدماتمحصولات
-
2.
Writer : انصاری، راحله ؛ نایب زاده، شهناز ؛ Corresponding Author : حاتمی نسب، سیدحسن ؛
Journal:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»زمستان 1401-شماره 8 Ranking B (Azad University (23 page(s) - From 67 to 89 )
Keywords:تحلیل مضمونخرید تکانشیویژگی شخصیتی پنج عاملیمدلسای ساختاری تفسیریFive-factor Personality TraitInterpretive Structural ModelingImpulsive buyingTheme Analysis
-
3.
Writer : فلاح حسین آبادی، بهمن ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ علیقلی، منصوره ؛ Corresponding Author : اسماعیل پور، حسن ؛
Journal:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1401- شماره 129 Ranking A (Azad University (13 page(s) - From 43 to 55 )
Keywords:خرید تفننیگرایش به لذت از خریدمحیط فروشگاهتمایل به خرید تفننیاحساس مثبت و منفیرویکرد آینده نگرstore evironmenttendency to shopping enjoypositive feelingnegative feelingFuture StudyImpulsive buying
-
4.
مدلسازی معادلات ساختاری رابطه ذهن آگاهی و رفتار خرید آنی: نقش واسطهای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان
Writer : امین زاده، مینو سادات ؛ Corresponding Author : باقری، فریبرز ؛
Journal:پژوهش های روان شناسی اجتماعی»تابستان 1400، دوره یازدهم - شماره 42 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 111 to 128 )
Keywords:تنظیم هیجانذهن آگاهیخرید آنیEmotion RegulationMindfulnessImpulsive buying
-
5.
Writer : سمیاری، مسعود ؛ سمیاری، مجید ؛ Corresponding Author : منصوری موید، فرشته ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) Ranking B (Azad University (6 page(s) - From 271 to 276 )
Keywords:خرید ناگهانیخرید وسواسیعوامل فردی و محیطیارزش شادمندیCompulsiveBuyingHedonic valuePersonal FactorenvironmentalImpulsive buying
-
6.
Writer : Hassanzadeh Samarin، Tooraj ؛ Moniri، Masoume ؛
Journal:International Journal of Management Perspective»Vol. 1, No. 3 - 2013 (15 page(s) - From 91 to 105 )
Keywords:Impulsive buyingNondurable goodsStore’s layout and decorationDiscount shoppin