keyword customer satisfaction / (262 Article)
- Sort by
- Date
-
51.
Corresponding Author : لاجوردی، سمانه ؛ Writer : کریمی، هدی ؛
Journal:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1401- شماره 51 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 289 to 314 )
Keywords:رهبریعملکردرضایت مشتریPerformanceمسئولیت اجتماعی شرکتیLeadershipcustomer satisfactionCorporate Social Responsibilityفرهنگ مسئولیت اجتماعی شرکتیCorporate social responsibility cultureCorporate social responsibility cultureCorporate Social Responsibilitycustomer satisfactionLeadershipPerformance
-
52.
Corresponding Author : علیپور، وحیده ؛ Writer : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ مهری بازقلعه، انیس ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 Ranking A+ (Azad University (17 page(s) - From 123 to 139 )
Keywords:رضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت درک شدهاعتماد مشتریاناثربخشی ارتباطاتcommunication effectivenessperceivedCustomer Trustcustomer satisfaction
-
53.
Writer : توکلی، غلامرضا ؛ حیدری، امید ؛ Corresponding Author : فیض عارفی، مجید ؛
Journal:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»پاییز 1401- شماره 11 (22 page(s) - From 316 to 337 )
Keywords:آسیبشناسی سنجش رضایت مشتریبازارهای سازمانیشرکتهای با مشتریان سازمانیرضایت مشتریcustomer satisfactionCustomer satisfaction pathologyOrganizational marketsB2B companies
-
54.
Writer : داداشی جوکندان، علیرضا ؛ فتاحی، مجید ؛ غفاری، علیرضا ؛ امامی، احسان ؛
Journal:کنکاش مدیریت و حسابداری»پاییز 1401 - شماره 6 (26 page(s) - From 342 to 367 )
Keywords:رضایت مشتریانابعاد مدیریت ارتباط با مشتریتوانمندسازی کارکنان در ارتباط با مشتریcustomer satisfactiondimensions of customer relationship managementemployee empowerment in customer relationshipمدیریت ارتباط با مشتریرضایت مشتری
-
55.
Writer : تقی پور، اکرم ؛ خندان، محمد ؛ عبدالحمید، مهدی ؛ Corresponding Author : اسمعیلی گیوی، محمدرضا ؛
Journal:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1401، سال دوازدهم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 279 to 301 )
Keywords:کیفیت خدماتکتابخانه عمومیمدل کانورضایت کاربرانتحلیل عملکرد تاثیر نامتقارنAIPA AnalysisService Qualitycustomer satisfactionpublic libraryKano Model
-
56.
Writer : Sreenath، Dr Sumithra ؛
Journal:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»Summer 2022, Volume 19 - Nomber 3 (12 page(s) - From 223 to 234 )
Keywords:customer satisfactionContinuous ImprovementQuality StandardsPerformance driven
-
57.
Writer : مرادی، محمد رضا ؛ شافعی، رضا ؛ Corresponding Author : صلواتی، عادل ؛
Journal:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»تابستان 1401، سال دوازدهم - شماره 3 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 525 to 540 )
Keywords:رضایت مشتریصنعت برقعوامل مداخلهگرعوامل زمینه ایعوامل علّیcausal factorsInterfering Factorscustomer satisfactionUnderlying factorselectricity industry
-
58.
Writer : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ Corresponding Author : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
Journal:مدیریت برند»تابستان 1401 - شماره 30 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (33 page(s) - From 177 to 209 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریرفتار مصرفکنندهcustomer satisfactioncustomer loyaltyConsumer Behaviourهـابــرنـانمشـتریهــابـه
-
59.
Writer : حمیدی زاده، علی ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ اسدالله، مهسا ؛
Journal:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1401 - شماره 26 Ranking B (Azad University (15 page(s) - From 16 to 30 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریمسئولیت اجتماعیعملکرد کارکنانکیفیت ادراک شده خدماتcustomer satisfactionSocial Responsibilitycustomer loyaltyEmployees Performanceperceived quality
-
60.
Writer : کربلائی حسنی، حمید ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (16 page(s) - From 1332 to 1347 )
Keywords:رضایت ارباب رجوعکیفیت انجام کاراهداف رفتار سازمانیObjectives of organizational behaviorcustomer satisfactionquality of workکارکنانمشتریرضایت مشتریکیفیتسازمانشهرداری