keyword کیفیت ادراک شده خدمات / (4 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : حمیدی زاده، علی ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ اسدالله، مهسا ؛
Journal:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1401 - شماره 26 Ranking B (Azad University (15 page(s) - From 16 to 30 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریمسئولیت اجتماعیعملکرد کارکنانکیفیت ادراک شده خدماتcustomer satisfactionSocial Responsibilitycustomer loyaltyEmployees Performanceperceived quality
-
2.
Corresponding Author : پویا، علی رضا ؛ Writer : بستام، هادی ؛ حسین زاده، علی ؛ فخاریان، میثم ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 49 to 70 )
Keywords:رضایتمندیعواطف و احساساتکیفیت ادراک شده خدماتنگرش و رفتار مشتریانAttitude and behavior of customeremotionsperceived service qualitySatisfaction
-
3.
Writer : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ حسینی، سیده نفیسه ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 45 to 68 )
Keywords:تصویر برندمسئولیت اجتماعی شرکتکیفیت ادراک شده خدماتپاسخهای رفتاری مشتری
-
4.
Writer : خون سیاوش، محسن ؛ امیراصل، الیکا ؛ محمدی پور پامساری، مجید ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»پاییز 1396، سال دوازدهم - شماره 36 Ranking C (Azad University (20 page(s) - From 1 to 20 )
Keywords:رضایتاعتمادوفاداریبانکداری اینترنتیارزش ویژه برندامنیت ادراک شدهکیفیت ادراک شده خدمات