keyword کیفیت درک شده / (40 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : قادري نيك، محمدعلي ؛
Journal:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1403، دوره جدید - شماره 6 (13 page(s) - From 281 to 293 )
-
2.
Corresponding Author : مجرد اردکانی، مایا ؛
Journal:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»پاییز 1402 - شماره 26 (11 page(s) - From 163 to 173 )
Keywords:رضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت درک شدهانصاف قیمترضایت مشتری
-
3.
Corresponding Author : عربشاهی، معصومه ؛ Writer : کوهستانیان، نیلوفر ؛ بهبودی، امید ؛
Journal:گردشگری و اوقات فراغت»بهار و تابستان 1402 - شماره 15 (18 page(s) - From 21 to 38 )
Keywords:ارزش درکشدهمقصدهای گردشگری روستاییرضایت گردشگرکیفیت درکشدهperceived qualityPerceived valueVillageSatisfaction
-
4.
Corresponding Author : اجلی، دکتر مهدی ؛ Writer : گل محمدی، سهراب ؛
Journal:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1401 - شماره 46 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (44 page(s) - From 158 to 201 )
Keywords:تجارت الکترونیککیفیت درکشدهتمایل به خرید مجددقیمت رقابتی درکشدهریسک و سودمندی ادراکشدهPerceived competitive priceperceived risk and perceived usefulnessEcommerceWillingness to repurchase
-
5.
Writer : نجفی، مسعود ؛ Corresponding Author : حاتمی نسب، سیدحسن ؛
Journal:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1401، دوره هشتم - شماره 4 (19 page(s) - From 1 to 19 )
Keywords:وفاداری برندکیفیت درک شدهارتباط و آگاهی از برندقصد استفاده از برند
-
6.
Corresponding Author : علیپور، وحیده ؛ Writer : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ مهری بازقلعه، انیس ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 Ranking A+ (Azad University (17 page(s) - From 123 to 139 )
Keywords:رضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت درک شدهاعتماد مشتریاناثربخشی ارتباطاتcommunication effectivenessperceivedCustomer Trustcustomer satisfaction
-
7.
تأثیر تولید سبز بر تمایل به بازخرید مصرفکننده با نقش میانجی کیفیت درکشده (مورد مطالعه: شرکت سایپا)
Writer : اجلی، مهدی ؛ مظفری، محمدمهدی ؛ سوری، زهرا ؛
Journal:مدیریت استاندارد و کیفیت»تابستان 1401 - شماره 44 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (37 page(s) - From 1 to 37 )
Keywords:شرکت سایپاتولید سبزکیفیت درکشدهبازخرید مصرفکنندهconsumer repurchaseperceived qualityGreen productionSAIPA Companyمدیریت زنجیره تأمین سبزمصرفکنندهتمایل به خرید مجددمشتریمحیطمحیط زیست
-
8.
Writer : نجفی، مسعود ؛ حاتمی نسب، سیدحسن ؛
Journal:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (22 page(s) - From 130 to 151 )
Keywords:وفاداری برندکیفیت درک شدهشناسایی برندشخصی سازی درک شدهپیوند با برندارتباط و اگاهی از برندمشتریمشتریانتبلیغاتدرکAdvertisingمصرفکنندگانپژوهش
-
9.
Writer : وهابزاده، شادان ؛ علیپور درویش، زهرا ؛ خشنود قشلاقی، مجتبی ؛
Journal:کنکاش مدیریت و حسابداری»زمستان 1400 - شماره 3 (18 page(s) - From 45 to 62 )
Keywords:ابعاد برندارزش درک شدهکیفیت درک شدهخشنودیخریداران تلفن همراه برند سامسونگ
-
10.
Writer : رمضان قربانی، جواد ؛ فرزام، پوریا ؛
Journal:کنکاش مدیریت و حسابداری»زمستان 1400 - شماره 3 (12 page(s) - From 86 to 97 )
Keywords:ابعاد برندارزش درک شدهکیفیت درک شدهخشنودیخریداران تلفن همراه برند سامسونگ
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (10 Article)
- ب (4 Article)
- الف (1 Article)
- ج (1 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (2 Article)