Journal (Article count) |
---|
Journal مدیریت برند 1 |
Journal مدیریت کسب و کار 1 |
Category (Article count) |
---|
مدیریت 2 |
Language (Article count) |
---|
Persian 2 |
Ranking (Article count) |
---|
الف 1 |
-
1.
Writer : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ Corresponding Author : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 Ranking B (Azad University (18 page(s) - From 43 to 60 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشترینانتئوری زمینهایمدل پارادایمیکParadigmic Modelcustomer loyaltyBreadgrounded theorycustomer satisfactionکارکنانعوامل مؤثر بر رضایت مشتریصنعتیرضایت مشتریانمحصول
-
2.
Writer : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ Corresponding Author : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
Journal:مدیریت برند»تابستان 1401 - شماره 30 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (33 page(s) - From 177 to 209 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریرفتار مصرفکنندهcustomer satisfactioncustomer loyaltyConsumer Behaviourهـابــرنـانمشـتریهــابـه