Journal (Article count) |
---|
Journal مدیریت کسب و کار 2 |
Category (Article count) |
---|
مدیریت 2 |
Language (Article count) |
---|
Persian 2 |
-
1.
Writer : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ Corresponding Author : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 Ranking B (Azad University (18 page(s) - From 43 to 60 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشترینانتئوری زمینهایمدل پارادایمیکParadigmic Modelcustomer loyaltyBreadgrounded theorycustomer satisfactionکارکنانعوامل مؤثر بر رضایت مشتریصنعتیرضایت مشتریانمحصول
-
2.
Writer : محسن زاده شریفی، احسان ؛ آلبونعیمی، ابراهیم ؛ Corresponding Author : آندرواژ، لیلا ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 52 Ranking B (Azad University (18 page(s) - From 408 to 425 )
Keywords:بیمهرفتار مصرفکنندهاهمالکاریتعویق خریدرفتار خرید بیمهPurchase PostponementInsurance Purchase BehaviorprocrastinationConsumer behaviorصنعت بیمهرتبهبندی عوامل