Category (Article count) |
---|
علوم تربیتی 13 |
علوم اجتماعی 11 |
میان رشته ای 2 |
حوزه سلامت 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 26 |
Arabic 1 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 10 |
Science-Research 6 |
د 2 |
Scientific-Progrative 1 |
-
1.
Corresponding Author : بهادری، بهناز ؛ Writer : نیکنام، زهرا ؛ موسی پور، نعمت اله ؛ باقری نوع پرست، خسرو ؛
Journal:پژوهش در برنامه ریزی درسی»تابستان 1402 - شماره 77 Ranking A (Azad University/ISC (19 page(s) - From 72 to 90 )
Keywords:اصول تربیتیکلاس درسبرنامه درسی اجرا شدهتعامل ناهمترازنظریه انسان عاملImplemented Curriculum. Asymmetrical Interaction“Human as an agent” Theoryeducational principlesclassroom
-
2.
Writer : مهدوی، نسرین ؛ عطاران، محمد ؛ موسی پور، نعمت اله ؛ Corresponding Author : نیکنام، زهرا ؛
Journal:نظریه و عمل در برنامه درسی»بهار و تابستان 1402 - شماره 21 Ranking ب (Ministry of Science (33 page(s) - From 321 to 353 )
Keywords:آموزشگراندانش پداگوژی محتواکنش حرفه ایthe professional ,actionprofessorse, pedagogy content knowledge
-
3.
Writer : افضلی، سعیده ؛ موسی پور، نعمت اله ؛ قادری، مصطفی ؛ Corresponding Author : صادقی، علیرضا ؛
Journal:نظریه و عمل در برنامه درسی»بهار و تابستان 1402 - شماره 21 Ranking ب (Ministry of Science (94 page(s) - From 187 to 280 )
Keywords:سواد"سوادچندفرهنگی "برنامه درسی سوادچندفرهنگی "دانشجومعلمان """,,Literacy",,, ",,Multicultural Literacy",,, ",,Multicultural Literacy Curriculum",,, ",,StudentTeacher",,
-
4.
Corresponding Author : چهارباشلو، حسین ؛ Writer : علی عسگری، مجید ؛ غلامی، خلیل ؛ موسی پور، نعمت اله ؛
Journal:مطالعات برنامه درسی»بهار 1402 - شماره 68 ISC (24 page(s) - From 33 to 56 )
Keywords:دانش عملیمعلمان ابتداییروش پدیدارنگاریرویکردهای تدریسادراک از تدریسperception of teachingteaching orientationsphenomenography methodpractical knowledgeelementary teachers
-
5.
Writer : دارابی گرگلانی، بنفشه ؛ موسی پور، نعمت اله ؛ Corresponding Author : سبزه، بتول ؛
Journal:پویش در آموزش علوم انسانی»بهار 1401 ، دوره هفتم - شماره 26 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science (16 page(s) - From 15 to 30 )
Keywords:خودتنظیمیمسئولیتپذیریسبک مدیریت کلاس درسself-regulationResponsibilityClassroom management style
-
6.
Corresponding Author : تکبیری، فرزانه ؛ Writer : خسروی، دکتر محبوبه ؛ موسی پور، دکتر نعمت اله ؛ ملکی، دکتر حسن ؛ افهمی، دکتر رضا ؛
Journal:نظریه و عمل در برنامه درسی»پاییز و زمستان 1400، سال نهم - شماره 18 Ranking ب (Ministry of Science (76 page(s) - From 271 to 346 )
Keywords:الگوی برنامهدرسیهنرمفهومیبرنامهدرسی شخصیشدهبرنامهدرسی دوره ابتداییCurriculum TemplatePersonalized Curriculumconceptual artelementary curriculum
-
7.
Writer : خداپناه، مینا ؛ موسی پور، دکتر نعمت اله ؛ احمدی، دکتر غلامعلی ؛ Corresponding Author : دوایی، دکتر مهدی ؛
Journal:نظریه و عمل در برنامه درسی»بهار و تابستان 1400، سال نهم - شماره 17 Ranking ب (Ministry of Science (33 page(s) - From 370 to 402 )
Keywords:برنامه درسیزمینههاراهبردهاسواد مالیCurriculumFinancial LiteracyBackground and Strategies
-
8.
Writer : مهدوی، نسرین ؛ نیکنام، دکتر زهرا ؛ عطاران، دکتر محمد ؛ موسی پور، دکتر نعمت اله ؛
Journal:نظریه و عمل در برنامه درسی»بهار و تابستان 1400، سال نهم - شماره 17 Ranking ب (Ministry of Science (32 page(s) - From 155 to 186 )
Keywords:رشته آموزش ابتداییدانش شخصی پداگوژی محتواآموزشگران دانشگاه فرهنگیانPedagogy Content KnowledgeShulmanTeacher knowledgeteaching
-
9.
Corresponding Author : قمری، حیدر ؛ Writer : موسی پور، نعمت اله ؛ شادرویمنش، محمد ؛
Journal:مطالعات برنامه درسی»پاییز 1399 - شماره 58 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (34 page(s) - From 111 to 144 )
Keywords:دانشگاه فرهنگیانشایستگی حرفهای دانشجومعلمانشایستگی تولید و اجرای آزمونهای تحصیلیآموزش زبان و ادبیات فارسیProfessional competenceTeacher Training Universityacademic examsStudentteachingTeachersPersian language and literatureمعلمانشایستگیآزموندانشارزشیابی
-
10.
Writer : صفرنواده، مریم ؛ افراسیابی، زینب خاتون ؛ Corresponding Author : موسی پور، نعمت اله ؛
Journal:سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت»تابستان 1399، دوره چهارم - شماره 2 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (11 page(s) - From 254 to 264 )
Keywords:پیشرفت شاگردانعملکرد ریاضی شاگردان پایه هشتمعملکرد دبیرانمطالعه تیمزTeachers' performanceStudents' ProgressThames StudyEighth Grade Students' Mathematical Performance