هاشمی رزینی، هادی/ 30 Article
Category (Article count) |
---|
روانشناسی 16 |
علوم تربیتی 5 |
علوم اجتماعی 5 |
حوزه سلامت 3 |
میان رشته ای 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 30 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 18 |
ب 6 |
ج 1 |
-
1.
Writer : رحمانی، مرضیه ؛ هاشمی رزینی، هادی ؛ Corresponding Author : نامور، هومن ؛
Journal:جامعه شناسی آموزش و پرورش»پاییز و زمستان 1403 - شماره 22 ، ب (Ministry of Science (11 page(s) - From 35 to 45 )
Keywords:مهارتهای اجتماعییکپارچگی حسیسبکهای تصمیمگیریرفتار درمانی عقلانی-عاطفیکندی شناختیSensory Integration TherapySluggish Cognitive TempoRational Emotive Behavior TherapyDecision-making stylessocial skills
-
2.
اثربخشی درمان مبتنی بر یکپارچگی حسی در افزایش توجه انتخابی و توجه مستمر دانشآموزان با اختلال خواندن
Writer : نقیب السادات، رائده ؛ صلاحیان، افشین ؛ Corresponding Author : هاشمی رزینی، هادی ؛
Journal:کودکان استثنایی»تابستان 1403 - شماره 92 ، ب (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 31 to 42 )
Keywords:اختلال خواندنتوجه انتخابیتوجه مستمردرمان مبتنی بر یکپارچگی حسیSensory integration treatmentSustained AttentionSelective Attentiondyslexia
-
3.
Writer : جلال زاده اسفندآبادی، فائزه السادات ؛ هاشمی رزینی، هادی ؛ Corresponding Author : برجعلی، محمود ؛
Journal:کودکان استثنایی»تابستان 1403 - شماره 92 ، ب (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 94 to 105 )
Keywords:کارکردهای اجراییتاب آوریتنظیم شناختی هیجانآموزش شایستگی هیجانیکودکان دارای بیش فعالی و نقص توجهemotional competence trainingCognitive Emotion RegulationExecutive Functionsresilience
-
4.
Writer : غفار زاده نمازی، رضا ؛ هاشمی رزینی، هادی ؛ Corresponding Author : یار یاری، فریدون ؛
Journal:رویش روان شناسی»خرداد 1403 - شماره 96 ، ب (Ministry of Science/ISC (10 page(s) - From 11 to 20 )
Keywords:پرخاشگریراهبردهای تنظیم شناختی هیجانکیفیت روابط بین فردیcognitive regulation of emotion strategiesquality of interpersonal relationships.Aggression
-
5.
Writer : کریمی، پریسا ؛ هاشمی رزینی، هادی ؛ Corresponding Author : باصری، احمد ؛
Journal:رویش روان شناسی»فروردین 1403 - شماره 94 ، ب (Ministry of Science/ISC (10 page(s) - From 171 to 180 )
Keywords:افت تحصیلیدانش آموزانشناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهیاهمال کاریخود ناتوان سازیmindfulness-based cognitive therapyprocrastinationacademic failureStudents.self- handicapping
-
6.
Writer : رحمانی، مرضیه ؛ هاشمی رزینی، هادی ؛ Corresponding Author : نامور، هومن ؛
Journal:پویایی روانشناختی در اختلال های خلقی»زمستان 1402 - شماره 8 (8 page(s) - From 83 to 90 )
Keywords:کارکردهای اجراییتعللورزی تحصیلیرفتاردرمانی عقلانی هیجانیضرب شناختی کندacademic procrastinationExecutive FunctionsSluggish Cognitive TempoRational Emotive Behavior Therapy
-
7.
Writer : بيدار، سارا ؛ هاشمی رزینی، هادی ؛ عبداللهي، محمدحسين ؛
Journal:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»بهار 1402 - شماره 50 (26 page(s) - From 231 to 256 )
Keywords:رفتار کلیشه ایکودکان اختلال طیف اوتیسمآموزش ارتباط کاربردیرفتار چالش برانگیزرفتار آسیب رسانکودکانرفتارهایکودکان طیف اوتیسمکلیشهای
-
8.
Writer : محمدی، اعظم ؛ نوری، ربابه ؛ هاشمی رزینی، هادی ؛ شاهقلیان، مهناز ؛ Corresponding Author : عبداللهی، محمدحسین ؛
Journal:سالمند»زمستان 1401 - شماره 68 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 539 to 555 )
Keywords:عاطفه منفیحمایت اجتماعیسالمندیبهزیستی روان شناختینارسایی شناختیخودکارآمدی مقابله ایsocial supportCognitive ImpairmentagedNegative AffectPsychological well beingCoping Self Efficacy
-
9.
Writer : ربیعی، پروین ؛ هاشمی رزینی، هادی ؛ Corresponding Author : شاهقلیان، مهناز ؛
Journal:روانشناسی تربیتی»پاییز1401 - شماره 65 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 84 to 105 )
Keywords:جهتگیری هدفیادگیری خودتنظیمیقالبهایذهنی زبانیپاسخ به شکستResponses in failure situationGoal orientationself-regulated learninglanguage mindset
-
10.
Writer : کرم پور، مینو ؛ غلامعلی لواسانی، مسعود ؛ وکیلی، سمیرا ؛ Corresponding Author : هاشمی رزینی، هادی ؛
Journal:سلامت روان کودک»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 ، Science-Research (Ministry of Health/ISC (11 page(s) - From 81 to 91 )
Keywords:مهارتهای اجتماعیمهارت های ارتباطیارتباط کارکردیکودکان با اختلال طیف اوتیسمfunctional communicationsocial skillsChildren with autism spectrum disorderCommunication skills