Journal (Article count) |
---|
Journal مطالعات ماهواره و رسانه های جدید 2 |
Journal مطالعات انتخابات 2 |
Journal پژوهش های ارتباطی 1 |
Category (Article count) |
---|
علوم سیاسی 4 |
علوم اجتماعی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 5 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 1 |
-
1.
Writer : افشانی، فریده ؛
Journal:مطالعات ماهواره و رسانه های جدید»بهار و تابستان 1393 - شماره 7 و 8 (24 page(s) - From 5 to 28 )
Keywords:نگرشمخاطب تبلیغاتاعتبار تبلیغاعتماد به تبلیغتبلیغات ماهواره ای
-
2.
Writer : افشانی، فریده ؛
Journal:مطالعات انتخابات»بهار و تابستان 1393 - شماره 7 و 8 (28 page(s) - From 5 to 32 )
-
3.
Writer : افشانی، فریده ؛
Journal:مطالعات انتخابات»پاییز و زمستان 1392 - شماره 5 و 6 (28 page(s) - From 143 to 170 )
-
4.
Writer : اوبری هاروی چپاتلا ؛ فلیکس پاتریک ماژاوا ؛ Translator : افشانی، فریده ؛
Journal:مطالعات ماهواره و رسانه های جدید»تابستان و پاییز 1392 - شماره 4 و 5 (30 page(s) - From 179 to 208 )
Keywords:منفعترسانه جمعیچالش هاپایگاه های شبکه های اجتماعیسازمان های رسانه جمعیمالاوی
-
5.
Writer : افشانی، فریده ؛ حکیم آرا، محمد علی ؛
Journal:پژوهش های ارتباطی»بهار 1392 - شماره 73 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 43 to 64 )
Keywords:اعتبار منبعآزاردهندگیارزش تبلیغیتبلیغات پیامکیکسب اجازه