ابراهیم پور کومله، سمیرا/ 5 Article
Journal (Article count) |
---|
Journal فناوری آموزش و یادگیری 2 |
Journal تدریس پژوهی 1 |
Journal اندازه گیری تربیتی 1 |
Journal فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی 1 |
Category (Article count) |
---|
علوم تربیتی 4 |
میان رشته ای 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 5 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 1 |
-
1.
Writer : جهانگیری، اعظم ؛ Corresponding Author : ابراهیم پور کومله، سمیرا ؛
Journal:فناوری آموزش و یادگیری»تابستان 1401 - شماره 16 (22 page(s) - From 28 to 49 )
Keywords:سواد رسانهایسبک یادگیریرضایت تحصیلی دانشجویانStudents' academicsatisfactionMedia literacyLearning Styleسوادرسانهایاطلاعاتدانشجویانرضایت تحصیلیپژوهش
-
2.
Corresponding Author : سرایدار، سارا ؛ Writer : ابراهیم پور کومله، سمیرا ؛ صفر نواده، مریم ؛
Journal:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»تابستان 1400 - شماره 44 Ranking A (Azad University/ISC (22 page(s) - From 67 to 88 )
Keywords:پیشرفت تحصیلیانگیزه یادگیریپادکست آموزشییادگیری خلاقانهcreative learninglearning motivationAcademic Achievementpodcastپادکستدانشآموزان
-
3.
Writer : ابراهیم پور کومله، سمیرا ؛ منتظر، زهره ؛ صفرنواده، مریم ؛ اکرادی، احسان ؛
Journal:فناوری آموزش و یادگیری»زمستان 1396 - شماره 13 (26 page(s) - From 91 to 116 )
Keywords:سلامتکودکانفضای مجازیتجربه زیستهمربیان پیشدبستانیhealthChildrenCyberspaceLived Experiencepreschool teachersسلامت روانیاجتماعیاینترنتجسمیآسیب
-
4.
Writer : ابراهیم پور کومله، سمیرا ؛ سیف نراقی، مریم ؛ Corresponding Author : نادری، عزت الله ؛
Journal:تدریس پژوهی»زمستان 1395 - شماره 6 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 1 to 20 )
Keywords:برنامه درسیعناصر برنامه درسیمطالعات اجتماعیدبستانمهارت های حل مسالهالگوی برنامه درسیSocial Studiesprimary schoolcurriculum modelsolving skillselements of curriculumCurriculumproblemبرنامه درسی مطالعات اجتماعیحل مسألهدانشآموزانارزشیابی
-
5.
Writer : ابراهیم پور کومله، سمیرا ؛ خزایی، کامیان ؛ آقا احمدی، قربان علی ؛
Journal:اندازه گیری تربیتی»بهار 1393، سال پنجم - شماره 15 ISC (23 page(s) - From 143 to 165 )
Keywords:برنامه ريزي آموزشيرويكرد سيستميرواييپاياييValidationnormalizationSystem ApproachEducational Planning