Journal (Article count) |
---|
Journal پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت 2 |
Journal روانشناسی افراد استثنایی 1 |
Category (Article count) |
---|
روانشناسی 3 |
Language (Article count) |
---|
Persian 3 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 2 |
الف 1 |
-
1.
Writer : شالیان، رحیم ؛ Corresponding Author : شریف زاده داودکی، اعظم ؛
Journal:روانشناسی افراد استثنایی»تابستان 1401 - شماره 46 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (36 page(s) - From 197 to 232 )
Keywords:تحلیل محتواکتابهای درسیرشد یکپارچهآسیبشنواییدورههای تلفیقیDevelopmental Individual Differences And Relationship-Based (DIR) ApproachInclusive CoursesContent analysistextbookshearing impairedدانشآموزانکتابدانشآموزان با آسیب شنوایینوشتنقابلیتکودکانآموزشنشانهتصویر
-
2.
Writer : شالیان، رحیم ؛ سعیدی رضوانی، محمود ؛ یزدی، سید امیر امین ؛ کارشکی، حسین ؛ اصغری نکاح، سید محسن ؛
Journal:پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت»پاییز و زمستان 1394، سال پنجم - شماره 2 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 153 to 172 )
-
3.
Writer : شالیان، رحیم ؛ امین یزدی، سید امیر ؛
Journal:پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت»پاییز زمستان 1393، سال چهارم - شماره 2 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 137 to 162 )
Keywords:ارتباطتحولآسیب دیده شنوایی (ناشنوا)تفاوت های فردی (DIR)Hearing impaired (deaf)Individual Differences (DIR)Relationshipdevelopment