Journal (Article count) |
---|
Journal مهارت های روانشناسی تربیتی 2 |
Journal پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی 1 |
Journal فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی 1 |
Category (Article count) |
---|
روانشناسی 2 |
علوم تربیتی 1 |
میان رشته ای 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 4 |
-
1.
Corresponding Author : شاه بهرامی، نوشین ؛
Journal:پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی»پاییز و زمستان 1401- دوره دوازدهم ، شماره 2 Ranking A (Azad University (16 page(s) - From 227 to 242 )
Keywords:برنامه درسینظام آموزش عالیالگوی مفهومیتفکر تاملیCurriculumConceptual modelreflective thinkingHigher Education System
-
2.
Corresponding Author : کاظم پور، اسماعیل ؛ Writer : شاه بهرامی، نوشین ؛
Journal:مهارت های روانشناسی تربیتی»بهار 1395 - شماره 25 (13 page(s) - From 24 to 36 )
Keywords:مدل برنامه درسینارسایی های برنامه درسینظام آموزشی تربیت معلمFailure CurriculumModel CurriculumTeacher Training
-
3.
Writer : شاه بهرامی، نوشین ؛ نادری، عزت اله ؛ Corresponding Author : سیف نراقی، مریم ؛
Journal:مهارت های روانشناسی تربیتی»تابستان 1394 - شماره 22 (13 page(s) - From 1 to 13 )
Keywords:شناساییبرنامه درسیتاملدیدگاه متخصصان و مدرسانReflectingVision specialists and educatorsCurriculumIdentification
-
4.
Writer : کاظم پور، اسماعیل ؛ گلشاهی، مریم ؛ شاه بهرامی، نوشین ؛
Journal:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»بهار 1394، سال پنجم - شماره 3 ISC (22 page(s) - From 61 to 82 )
Keywords:الگووبکارشناساندبیرانمولفههای برنامهدرسیبرنامهدرسی مبتنی بر وبارزشیابیآموزشآموزش مبتنی بر وب