Journal (Article count) |
---|
Journal تدریس پژوهی 1 |
Journal آموزش عالی ایران 1 |
Journal نامه آموزش عالی 1 |
Journal اندیشه های نوین تربیتی 1 |
Journal پژوهشهای روانشناختی 1 |
Category (Article count) |
---|
علوم تربیتی 3 |
روانشناسی 1 |
میان رشته ای 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 5 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 2 |
د 1 |
الف 1 |
Scientific-Progrative 1 |
-
1.
Writer : کدخدایی، محبوبه السادات ؛ اخوان تفتی، مهناز ؛ خادمی اشکذری، ملوک ؛ احمدی، پروین ؛ رضایت، غلامحسین ؛
Journal:تدریس پژوهی»بهار 1396 - شماره 7 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 87 to 106 )
Keywords:علوم انسانیطراحی آموزشیآموزش دانشگاهیآموزش مبتنی بر شایستگیسازندهگرایی اجتماعیUniversity educationBased TrainingHumanitiescompetencySocial ConstructivismInstructional designرویکرد سازنده گرایی اجتماعیدانششایستگیاجتماعیپژوهشالگوی آموزشی
-
2.
Writer : کدخدایی، محبوبه السادات ؛ اخوان تفتی، مهناز ؛ رضایت، غلامحسین ؛ احمدی، پروین ؛
Journal:آموزش عالی ایران»بهار 1396 - شماره 33 Ranking د (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 105 to 131 )
Keywords:علوم انسانینظریهپردازیطراحی آموزشیآموزش دانشگاهیآموزش مبتنی بر شایستگی
-
3.
Writer : کدخدایی، محبوبه السادات ؛ کرمی، زهرا ؛
Journal:نامه آموزش عالی»زمستان 1395 - شماره 36 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 143 to 159 )
Keywords:خوشبینیانگیزش تحصیلیمعنای تحصیلدانشجو- معلماندانشجویانانگیزش تحصیلی دانشجویانپژوهشمتغیرپرسشنامه
-
4.
Writer : خادمی، ملوک ؛ کدخدایی، محبوبه السادات ؛ آبادی، زویا ؛
Journal:اندیشه های نوین تربیتی»پاییز 1395، دوره دوازدهم - شماره 3 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 201 to 219 )
Keywords:سبک شناختیراهبردهای نظمدهیراهبردهای پردازش اطلاعاتاطلاعجوییاطلاعاتدانشپژوهشخودکارآمدی
-
5.
Writer : عابدینی، یاسمین ؛ کدخدایی، محبوبه السادات ؛
Journal:پژوهشهای روانشناختی»بهار و تابستان 1391، دوره پانزدهم - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 7 to 28 )
Keywords:پیشرفت تحصیلیدانش آموزان دخترمدل خودنظم بخشی پینتریچفراشناختیخودکارآمدیمدلاضطراب آزمونمدیریت زمان و مکان مطالعهمتغیرهایراهبردهای