Category (Article count) |
---|
میان رشته ای 20 |
علوم اجتماعی 14 |
هنر و معماری 2 |
مدیریت 2 |
علوم تربیتی 1 |
اخلاق 1 |
اقتصاد 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 41 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 13 |
Science-Research 9 |
الف 2 |
ج 1 |
Scientific-Progrative 1 |
-
31.
Writer : نیرومند، لیلا ؛ ذهابی، شایسته ؛
Journal:مطالعات رسانه ای»بهار 1394- شماره 28 Ranking Science-Research (Azad University (14 page(s) - From 53 to 66 )
-
32.
Writer : نیرومند، لیلا ؛ ذهابی، شایسته ؛
Journal:مطالعات رسانه ای»پاییز 1393 - شماره 26 Ranking Science-Research (Azad University (8 page(s) - From 119 to 126 )
-
33.
Writer : نیرومند، لیلا ؛
Journal:مطالعات رسانه ای»زمستان 1392 - شماره 23 Ranking Science-Research (Azad University (12 page(s) - From 65 to 76 )
-
34.
Writer : نیرومند، لیلا ؛
Journal:مطالعات رسانه ای»تابستان 1392 - شماره 21 Ranking Science-Research (Azad University (10 page(s) - From 69 to 78 )
Keywords:اطلاع رسانیروابط عمومیسواد رسانه ای
-
35.
Writer : نیرومند، لیلا ؛ تاجیک اسماعیلی، سمیه ؛ ملکیان، نازنین ؛ شاهکوهی، سبیکه ؛
Journal:مطالعات رسانه ای»تابستان 1391 - شماره 17 Ranking Science-Research (Azad University (12 page(s) - From 43 to 54 )
Keywords:تبلیغاتمخاطبمصرف گراییاثرات
-
36.
Writer : نیرومند، لیلا ؛
Journal:مطالعات رسانه ای»بهار 1391 - شماره 16 Ranking Science-Research (Azad University (14 page(s) - From 83 to 96 )
Keywords:تبلیغاتمخاطبمصرف گراییاثراتAudienceadvertisementIMPACTConsumerism
-
37.
Writer : نیرومند، لیلا ؛ تاجیک اسماعیلی، سمیه ؛ الوندی، هومن ؛
Journal:مطالعات رسانه ای»تابستان 1390 - شماره 13 (31 page(s) - From 133 to 163 )
Keywords:رسانهنگرش به هدفمندی یارانههاافکار عمومیجامعهنگرش سیاسیمیزان استفاده از رسانهوسایل ارتباطجمعی
-
38.
Writer : نیرومند، لیلا ؛ واحدناوان، عارف ؛
Journal:مطالعات رسانه ای»بهار 1390 - شماره 12 (19 page(s) - From 219 to 237 )
-
39.
Writer : نیرومند، لیلا ؛ دیندار فرکوش، فیروز ؛
Journal:مطالعات رسانه ای»پاییز 1389، سال پنجم - شماره 10 (16 page(s) - From 111 to 126 )
-
40.
Writer : نیرومند، لیلا ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛
Journal:مدرس هنر»پاییز و زمستان 1386 - شماره 3 ISC (8 page(s) - From 95 to 102 )
Keywords:ﻋﻮاﻣﻞ و ﺳﺎﺧﺘﺎر ﻧﻤﺎﻳﺶﺗﻜﻨﻴﻚ ﻫﺎی ارﺗﺒﺎﻃﻲارزش ﻫﺎی ﻓﺮﻫﻨﮕﻲﺗﻐﻴﻴﺮ رﻓﺘﺎر و ﻧﮕﺮش