keyword advertisement / (62 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : Parchami، Mohammadreza ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پانزدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، International (12 page(s) - From 128 to 139 )
Keywords:cultureManagementadvertisement
-
2.
Corresponding Author : آقاجانی، حسین ؛ Writer : تجویدی، الهه ؛ قلی زاده سرابی، شهرزاد ؛
Journal:جغرافیا و توسعه ناحیهای»پاییز 1402 - شماره 44 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 1 to 20 )
Keywords:تبلیغاتفناوری اطلاعات و ارتباطاتشهرستان مشهدMashhadadvertisementinformation and communication technology
-
3.
Writer : همایون فر، مهدی ؛ صوفی، منصور ؛ پیشه ور زاد، امید ؛ Corresponding Author : فدایی اشکیکی، مهدی ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1402، دوره دهم - شماره 3 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 129 to 142 )
Keywords:احساساتتبلیغاتآگهیهای بازرگانیبازاریابی عصبیالکتروآنسفالوگرام (EEG)Electroencephalograph (EEG)emotionsadvertisementneuromarketingTV Commercials
-
4.
Writer : قنبری، محدثه ؛ Corresponding Author : جعفری، علی اکبر ؛
Journal:تحقیقات اسنادی انقلاب اسلامی»بهار و تابستان 1401، دوره پنجم - شماره 7 (دوره جدید) (27 page(s) - From 87 to 113 )
Keywords:تبلیغاتسبک زندگیروزنامهپهلوی دومسبک زندگی غربیnewspaperWestern LifestyleSecond Pahlavilifestyleadvertisement
-
5.
Corresponding Author : سالاری پور، علی اکبر ؛ Writer : فریدی فشتمی، عالیه ؛ روشن، میترا ؛ یوسفی ماتک، حمیدرضا ؛
Journal:معماری و شهرسازی ایران»بهار و تابستان 1402 - شماره 25 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 43 to 58 )
Keywords:تبلیغاترسانه گروهیبرندسازی شهریرسانه اجتماعیadvertisementMass mediasocial mediaCity branding
-
6.
بررسی ابعاد تبلیغات گمراهکننده در روایی سنجی تجارت منصفانه: معرفی الگویی مفهومی-تقنینی مبتنی بر فقه
Writer : عباسی اول، مریم ؛ سعیدی، محمد علی ؛ Corresponding Author : امیرزاده جیرکلی، منصور ؛
Journal:دانشنامه حقوق اقتصادی»بهار و تابستان 1402، سال سی ام - شماره 23 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 3 to 16 )
Keywords:ادعای گمراهکنندهاغوای معنیشناختیفقهتبلیغاتزمینهیابیjurisprudenceadvertisementcontextualizationmisleading claimSemantic seduction
-
7.
Writer : Gul E Zahra ؛ Muhammad Rehan ؛ Rabia Hayat ؛ Aqsa Batool ؛
Journal:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»Summer 2022, Volume 19 - Nomber 3 (16 page(s) - From 789 to 804 )
Keywords:Critical Discourse AnalysisIdeologymodeladvertisementLanguage and PowerFairclough modelBeauty ProductsBeauty Concept
-
8.
Corresponding Author : معنوی راد، میترا ؛ Writer : مددی، شادی ؛
Journal:هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی»تابستان 1401 - شماره 90 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (11 page(s) - From 103 to 113 )
Keywords:نوع شناسی فیلیپس و مک کواریعملکرد معناییتبلیغات تجاریاینستاگرامساختار بصریاستعاره بصریVisual metaphorVisual structureInstagramadvertisementPhillips and Mcquarrie TypologyMeaning Operation
-
9.
Writer : Ms. Namrata P Mandwale ؛ Dr. V.S. Mangnale ؛
Journal:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 8 (12 page(s) - From 4267 to 4278 )
Keywords:Private sector banksPublic sector banksadvertisementPromotional tools etc
-
10.
Writer : Wadhera، Radhika ؛
Journal:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»Winter 2022, Volume 19 - Number 1 (16 page(s) - From 1760 to 1775 )
Keywords:advertisementdomestic violencecelebrityEndorsements
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (14 Article)
- ب (9 Article)
- ج (3 Article)
- بین المللی (2 Article)
- الف (2 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (1 Article)