ثقفی، محمودرضا/ 7 Article
Category (Article count) |
---|
هنر و معماری 4 |
جغرافیا 1 |
علوم اجتماعی 1 |
میان رشته ای 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 7 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 2 |
Science-Research 2 |
-
1.
Corresponding Author : یکتا، محمدباقر ؛ Writer : نصراللهی، فرشاد ؛ ثقفی، محمودرضا ؛
Journal:توسعه پایدار شهری»پاییز 1402 - شماره 12 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 109 to 127 )
Keywords:سنجش پایداریساختمان پایدارسامانههای سنجشSustainable BuildingAssessment systemssustainability assessment
-
2.
Corresponding Author : تقی زاده کردی، محمد ؛ Writer : ثقفی، محمود رضا ؛ افشاری، محسن ؛ صفایی موحد، سعید ؛
Journal:مطالعات شهری»بهار 1402 - شماره 46 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 103 to 116 )
Keywords:سند تحول بنیادینمدرسه اجتماعیبرنامهریزی معماریمدرسه محلهکانون تربیت محلهNeighborhood SchoolArchitectural planningfundamental reform documentCommunity schoolneighborhood education center
-
3.
Writer : اسدپور، کاوه ؛ نسترن، مهین ؛ ثقفی، محمودرضا ؛
Journal:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»زمستان 1398، سال دهم - شماره 1 (جلد اول) ISC (14 page(s) - From 43 to 56 )
Keywords:برنامهریزی شهریسالمندیمشارکت شهروندیبرنامهریزی همکارانهUrban planningAgingcollaborative planningcitizen partnership
-
4.
Writer : حمدی، محسن ؛ ندیمی، حمید ؛ ثقفی، محمودرضا ؛
Journal:صفّه»تابستان 1396، دوره بیست و هفتم - شماره 2 (13 page(s) - From 21 to 33 )
Keywords:ارزیابیقابلیتمحیط ساخته شدهطراحی معماریرفتار کاربران
-
5.
Writer : ثقفی، محمودرضا ؛ سرمدی، مرضیه ؛ پیکانپور، فرناز ؛
Journal:شباک»بهمن 1395 - شماره 18 ISC (10 page(s) - From 77 to 86 )
-
6.
Writer : اشرف گنجوئی، محمدعلی ؛ ایرانمنش، محمد ؛ ثقفی، محمودرضا ؛
Journal:صفّه»زمستان 1395، دوره بیست و ششم - شماره 4 ، Science-Research (Ministry of Science (14 page(s) - From 5 to 18 )
-
7.
Writer : ثقفی، محمودرضا ؛ مظفر، فرهنگ ؛ موسوی، سید محسن ؛
Journal:مرمت و معماری ایران (مرمت آثار و بافت های تاریخی، فرهنگی)»پاییز و زمستان 1394، سال پنجم - شماره 10 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 79 to 90 )
Keywords:موفقیت تحصیلیرضایتمندیفرایند یادگیریروش مشارکت مستقیممقدمات طراحی معماری