حدادیان، علیرضا/ 6 Article
Category (Article count) |
---|
مدیریت 3 |
علوم اجتماعی 2 |
اقتصاد 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 6 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 2 |
Science-Research 1 |
-
1.
Corresponding Author : کریم زاده، مصطفی ؛ Writer : حدادیان، علیرضا ؛
Journal:مطالعات اقتصاد بخش عمومی»تابستان 1402 - شماره 4 (18 page(s) - From 215 to 232 )
Keywords:ارزش فعلی خالصدرآمدهای پایدارطوفان فکریسازمان حمل و نقل و ترافیکtransportation and traffic organizationSustainable RevenuesBrainstormingNet Present Value
-
2.
Corresponding Author : عربی، علی ؛ Writer : حدادی، علیرضا ؛ کرمی، فرشاد ؛
Journal:توسعه اجتماعی»بهار 1402، دوره هفدهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 203 to 226 )
Keywords:قومیتانتخاباتشبکههای اجتماعیمشارکت سیاسی آنلاینمشارکت سیاسی آفلاینOnline Political participationsocial networksethnicityElectionsمشارکت سیاسیمشارکت سیاسی آنلاینرسانههااستان فارسقومی
-
3.
Writer : شیرافکن لمسو، حبیب ؛ حدادیان، علیرضا ؛ Corresponding Author : قائد، ابراهیم ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»زمستان 1401، سال هفدهم - شماره 57 ، A+ (Azad University (17 page(s) - From 83 to 99 )
Keywords:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریفعالیت بازاریابی رسانه اجتماعیارزش ویژه ارتباطیارزش ویژه عینیobjective equitycommunication equitysocial media marketing activity.customer equitybrand equity
-
4.
Writer : حدادی، علیرضا ؛
Journal:مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی»زمستان 1397 - شماره 77 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 519 to 542 )
Keywords:نسبیگراییمعرفتشناسیفلسفه علوم اجتماعیپارادایم قارهای
-
5.
Writer : جلالی، شهرام ؛ حدادیان، علیرضا ؛ اسعدی، عبدالرضا ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (15 page(s) - From 1039 to 1053 )
Keywords: وفاداری به برندارزش درکشده برند دلبستگی به برند ارزش برند
-
6.
Corresponding Author : لگزیان، محمد ؛ Writer : حدادیان، علیرضا ؛ کفاشان، مجتبی ؛ آسمان دره، یاسر ؛
Journal:پردازش و مدیریت اطلاعات»زمستان 1392 - شماره 75 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 333 to 350 )
Keywords:ادراکخدمات الکترونیکیکتابخانههای دانشگاهیرفتار برنامهریزی شدهنظریه آجزنAdjen`s Theoryelectronic servicesAcademic librariesTheory of Planned BehaviorPerceptionکتابخانههااطلاعاتهـارفتار