-
1.
Writer : ربیعی، اکرم ؛ نوربخش، ایمان ؛ شاه نظری، علی ؛ روشن، ساسان ؛
Journal:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز 1396، دوره پانزدهم - شماره 3 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 687 to 708 )
Keywords:کیفیت خدماتخدمتانتظارات مشتری
Writer : ربیعی، اکرم ؛ نوربخش، ایمان ؛ شاه نظری، علی ؛ روشن، ساسان ؛
Journal:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز 1396، دوره پانزدهم - شماره 3 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 687 to 708 )
Keywords:کیفیت خدماتخدمتانتظارات مشتری