حاجی زاده اناری، حسن/ 6 Article
Category (Article count) |
---|
علوم تربیتی 3 |
میان رشته ای 2 |
علوم اجتماعی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 6 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 1 |
Scientific-Progrative 1 |
-
1.
Writer : محمددوست، محمودرضا ؛ حاجی زاده اناری، حسن ؛ اصغریان دستنایی، محمد ؛
Journal:پژوهش نامه تاریخ، سیاست و رسانه»تابستان 1403 - شماره 26 (22 page(s) - From 85 to 106 )
Keywords:فقههوش مصنوعیمرجعیتفتواحکمرانیفرصت ها و چالش هااطلاعاتحکمحکمرانی هوش مصنوعیفقیهاجتهادانسان
-
2.
Corresponding Author : حاجی زاده اناری، حسن ؛ Writer : رسولی، محمد ؛
Journal:زن و جامعه»پاییز 1402، سال چهاردهم - شماره 3 ، A (Azad University/ISC (11 page(s) - From 80 to 90 )
-
3.
Corresponding Author : رسولی، محمد ؛ Writer : حاجی زاده اناری، حسن ؛ سعیدپور، شراره ؛ هوشنگ، محمدمهدی ؛ قبادی، شادی ؛
Journal:توسعه پایدار شهری»تابستان 1402 - شماره 11 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 51 to 70 )
Keywords:سنندجبافت فرسودهبازآفرینیرویدادمدارEvent-basedUrban Decay FabricsSanandajUrban Regeneration
-
4.
Writer : حاجی زاده اناری، حسن ؛
Journal:پویش در آموزش علوم انسانی»تابستان 1402 ، دوره هشتم - شماره 31 ، Scientific-Progrative (Ministry of Science (20 page(s) - From 71 to 90 )
Keywords:نهجالبلاغهعصمتاعجاز علمیبافت پیوندیشگفتیهای آفرینشconnective tissueWonders of Creationscientific miracleinfallibilityNahj al-Balagha
-
5.
Corresponding Author : حاجی زاده اناری، حسن ؛
Journal:پژوهش در تربیت معلم»پاییز 1401- شماره 13 (32 page(s) - From 115 to 146 )
Keywords:نظام آموزشیبرنامۀ درسیدانشگاه فرهنگیانتوسعۀ پایدارCurriculumSustainable Developmentسند تحوّل بنیادین آموزش و پرورشFarhangiān Univer sityFundamental Reform Doc ument of EducationEdu cational SystemEdu cational SystemFundamental Reform Doc ument of EducationFarhangiān Univer sitySustainable DevelopmentCurriculum
-
6.
Writer : حاجی زاده اناری، حسن ؛
Journal:مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی»تابستان 1385 - شماره 2 ISC (28 page(s) - From 29 to 56 )
Keywords:تعهد اجتماعیارزشهای پذیرفته شدهنسل دوم و سوم انقلاب اسلامینظام ارزشهانهاد آموزش و پرورشتعهدسازمانیاخلاقتربیتمعلماخلاقىدیندانشآموزانپستپستمدرنیسم