غفرانی، عاطفه/ 4 Article
Journal (Article count) |
---|
Journal مطالعات آموزشی و آموزشگاهی 1 |
Journal پژوهش های کاربردی روان شناختی 1 |
Journal فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی 1 |
Journal تعلیم و تربیت 1 |
Category (Article count) |
---|
علوم تربیتی 3 |
روانشناسی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 4 |
-
1.
Corresponding Author : نارنجی ثانی، فاطمه ؛ Writer : شاه حسینی، محمد علی ؛ غفرانی، عاطفه ؛
Journal:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»تابستان 1402 - شماره 52 ، A (Azad University/ISC (21 page(s) - From 132 to 152 )
Keywords:دانشگاهرویکرد ترکیبیمرور نظاممندنظام یاددهی-یادگیریTeaching-Learning SystemuniversitySystematic reviewblended approachاطلاعاتیادگیری ترکیبیپژوهشدانشBlended Learningدانشجویان
-
2.
Writer : حجازی، الهه ؛ غفرانی، عاطفه ؛ Corresponding Author : نارنجی ثانی، فاطمه ؛
Journal:پژوهش های کاربردی روان شناختی»پاییز 1400، سال دوازدهم - شماره 3 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 105 to 128 )
Keywords:دانشجویانیادگیری ترکیبیپساکرونامولفههای روانشناختیPost COVID 19Psychological Components and Strategiesstudentsblended learningHigher Education Systemمؤلفههایپژوهشانگیزشیشناساییمهارت
-
3.
Writer : خنیفر، حسین ؛ Corresponding Author : غفرانی، عاطفه ؛
Journal:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»پاییز 1399 - شماره 24 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 24 to 47 )
Keywords:تحول دیجیتالفرایند یاددهی- یادگیریصلاحیت دیجیتالدانشجومعلمانDigital Transformationdigital competenceStudentteachingTeacherslearning processفرایند یاددهیمعلماندیجیتالدانشجویانفاواآموزش
-
4.
Writer : نادریبنی، ناهید ؛ خنیفر، حسین ؛ غفرانی، عاطفه ؛
Journal:تعلیم و تربیت»زمستان 1397 - شماره 136 ، ج (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 153 to 174 )