جعفری، اسماعیل/ 5 Article
Category (Article count) |
---|
علوم تربیتی 3 |
روانشناسی 1 |
مدیریت 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 5 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 3 |
Science-Research 1 |
-
1.
Writer : خزائی، ثریا ؛ محمدی، عباس ؛ جعفری، اسماعیل ؛ Corresponding Author : عارفی، محبوبه ؛
Journal:علوم روانشناختی»آذر 1403 - شماره 141 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 2098 to 2113 )
Keywords:الگوی حس حضوربهبود سامانه مدیریت یادگیریمرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه شهید بهشتیsense of presence modelpromoting the learning management systeme-learning center of Shahid Beheshti university
-
2.
Corresponding Author : تربیت فرساد، نرجس خاتون ؛ Writer : شمس مورکانی، غلامرضا ؛ جعفری، اسماعیل ؛
Journal:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»تابستان 1402 - شماره 52 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (36 page(s) - From 191 to 226 )
Keywords:رهبریفناوریتیم مجازیرهبری الکترونیکیرهبران و پیروانElectronic leadershipLeaders and FollowersVirtual TeamLeadershipTechnologyهـاپژوهشبـامدارسبـه
-
3.
Corresponding Author : عبدالرحیم زی، وحیدالله ؛ Writer : عارفی، محبوبه ؛ فتحی واجارگاه، کورش ؛ جعفری، اسماعیل ؛
Journal:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»بهار 1402 - شماره 41 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 1 to 19 )
Keywords:چالشهابرنامه درسی زیستشناسیدانشگاه تعلیم و تربیت کابلسطح دشواری مفاهیم محتوای دروس تخصصیKeywords: Biology curriculumdifficulty level of specialized course content conceptsKabul Education UniversityChallenges
-
4.
Corresponding Author : جعفری، اسماعیل ؛ Writer : قلیزاده، عیسی ؛ احمدی، عباس ؛
Journal:اندیشه های نوین تربیتی»زمستان 1401، دوره هیجدهم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 27 to 45 )
Keywords:یادگیریکلاس درس معکوسنرم افزارهای آموزشیeducational applicationslearningflipped classroom
-
5.
Writer : جعفری، اسماعیل ؛ فتحی واچارگاه، کوروش ؛ عارفی، محبوبه ؛ رضایی زاده، مرتضی ؛
Journal:پژوهش در برنامه ریزی درسی»تابستان 1396، شماره 53 ، A (Azad University/ISC (15 page(s) - From 27 to 41 )
Keywords:پارادایم انتقادیموکفراتحلیل کیفیپارادایم ساختارگرایانهپارادایم پیوندگرایانه