مجلل، محمدعلی/ 6 Article
Category (Article count) |
---|
حوزه سلامت 2 |
علوم تربیتی 1 |
علوم سیاسی 1 |
مدیریت 1 |
ادبیات و زبانها 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 6 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 1 |
-
1.
Corresponding Author : مولودی، سیامند ؛ Writer : مجلل، محمد علی ؛ ملکی آوارسین، صادق ؛ دانشور هریس، زرین ؛
Journal:جامعه شناسی سیاسی ایران»اسفند 1401 - شماره 28 ISC (21 page(s) - From 218 to 238 )
Keywords:برنامه درسیدبیرانپژوهشگریالگوی اکرAkker patternCurriculumResearchTeachersپژوهشدرس پژوهیمعلمان
-
2.
Corresponding Author : مجلل، محمدعلی ؛ Writer : اسدزاده، سینا ؛
Journal:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1402، دوره شانزدهم - شماره 1 ISC (11 page(s) - From 33 to 43 )
Keywords:پژوهشیادگیرییادگیری پژوهشمحورresearcherled learning, teaching methods, atmosphere and environment culture, content and curriculum, equipment and facilities.
-
3.
Writer : دوستی، زهرا ؛ مجلل، محمدعلی ؛ Corresponding Author : مشفقی، آرش ؛
Journal:پژوهش های نقد ادبی و سبک شناسی»زمستان 1401 - شماره 50 ، C (Azad University (22 page(s) - From 31 to 52 )
Keywords:سیمین دانشورروان شناسی مثبت نگرمارتین سلیگمنزویا پیرزاد و غزاله علیزاده و نجیب محفوظMartin SeligmanSimin DaneshvarPositive psychology
-
4.
Writer : مولودی، سیامند ؛ مجلل، محمدعلی ؛ دانشور هریس، زرین ؛ Corresponding Author : ملکی آوارسین، دکتر صادق ؛
Journal:روانشناسی و علوم تربیتی در هزاره سوم»بهار 1401 - شماره 14 (23 page(s) - From 375 to 397 )
-
5.
Writer : یحیی نژاد، زیبا ؛ مجلل، محمد علی ؛ Corresponding Author : شیخ زاده، مصطفی ؛
Journal:School administration»تابستان 1399، سال هشتم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 371 to 388 )
Keywords:روش تدریس معلمانبهبود دانش آموزاناختلال در یادگیریمراکز ناتوانی یادگیری شهر ارومیهImproving studentsLearning Disabilities Centers of UrmiaLearning disorderteaching method
-
6.
Writer : مجلل، محمدعلی ؛ اسدزاده، سینا ؛ نورانی، اختر ؛
Journal:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»بهار 1397 - شماره 31 ، A (Azad University/ISC (24 page(s) - From 169 to 192 )
Keywords:سواد اطلاعاتیدانش آموزان ابتدایییادگیری مبتنی بر وب