دلفان آذری، آزیتا/ 5 Article
Category (Article count) |
---|
روانشناسی 2 |
حوزه سلامت 1 |
علوم تربیتی 1 |
میان رشته ای 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 5 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 2 |
-
1.
Corresponding Author : رستمی، مریم ؛ Writer : دلفان آذری، آزیتا ؛ بنیسی، وحید ؛
Journal:سلامت روان در مدرسه»بهار 1403، دوره دوم - شماره 1 (13 page(s) - From 72 to 84 )
Keywords:خلاقیتتحول اجتماعیگرایش مثبت نسبت به مدرسهمدارس تک پایه و چند پایهpositive attitude towards schoolsingle-grade and multi-grade schoolsCreativitySocial transformation
-
2.
Writer : بهرامی فر، پدرام ؛ خزایی کوهپر، کامیان ؛ Corresponding Author : دلفان آذری، آزیتا ؛
Journal:پژوهش های روان شناسی بالینی و مشاوره»بهار و تابستان 1402، سال سیزدهم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 89 to 101 )
Keywords:گروه درمانیکاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهینافرمانی مقابلهایاجتنابشناختی رفتاریCognitive-behavioral AvoidanceOppositional Defiant DisorderGroup therapyMindfulness-Based Stress Reduction
-
3.
Writer : سورکی علی آباد، مریم ؛ خزایی کوهپر، کامیان ؛ Corresponding Author : دلفان آذری، آزیتا ؛
Journal:روانشناسی بالینی و شخصیت»بهار و تابستان 1402 - شماره 40 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (10 page(s) - From 121 to 130 )
Keywords:گروهدرمانیذهنآگاهیکاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهیمولفههای ذهنآگاهیStress Reduction Based on Mindfulnesscomponents of mindfulnessMindfulnessGroup therapy
-
4.
Writer : دلفان اذری، ازیتا ؛ خزایی کوهپر، کامیان ؛ سلیمانپور، جواد ؛ Corresponding Author : علی عسگری، مجید ؛
Journal:پژوهش در برنامه ریزی درسی»تابستان 1399 - شماره 65 Ranking A+ (Azad University/ISC (17 page(s) - From 74 to 90 )
Keywords:مولفهآموزش پرستاریبرنامه درسی حل مسئلهProblem Solving CurriculumComponentNursing education
-
5.
Writer : دلفان اذری، ازیتا ؛ خزایی، کامیان ؛ سلیمانپور، جواد ؛ Corresponding Author : علی عسگری، مجید ؛
Journal:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»آذر و دی 1397، دوره یازدهم - شماره 5 ISC (8 page(s) - From 69 to 76 )
Keywords:برنامه درسیطراحی الگومهارت های حل مسالهپرستاری مقطع کارشناسیKeywords: designing modelundergraduate nursingCurriculumProblem-Solving Skills