حجازی نیا، رؤیا/ 6 Article
Journal (Article count) |
---|
Journal علوم و فنون مدیریت اطلاعات 2 |
Journal مدیریت توسعه و تحول 1 |
Journal تعامل انسان و اطلاعات 1 |
Journal پژوهش های مدیریت عمومی 1 |
Journal مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند 1 |
Category (Article count) |
---|
مدیریت 3 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
علوم اجتماعی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 6 |
-
1.
Corresponding Author : حجازی نیا، رویا ؛ Writer : احمدی سیدآبادی، سمیه ؛
Journal:تعامل انسان و اطلاعات»پاییز 1402 - شماره 39 ، ب (Ministry of Science (15 page(s) - From 81 to 95 )
Keywords:کشورهای درحال توسعهالزاماترسانه اجتماعیسلامت الکترونیک
-
2.
Corresponding Author : تقوی فرد، محمدتقی ؛ Writer : حجازی نیا، رویا ؛
Journal:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»پاییز 1401 - شماره 28 ، الف (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 318 to 339 )
Keywords:کشورهای در حال توسعهشبکههای اجتماعیخدمات دولتیرسانه اجتماعیدولت الکترونیک2.0E-government 2.0challengeDeveloping Countriessocial mediaPublic servicesاطلاعاتدولت الکترونیکفناوری اطلاعاتچالشهای
-
3.
Writer : حجازی نیا، رویا ؛
Journal:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»زمستان 1400- شماره 25 ، الف (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 73 to 92 )
Keywords:تمرکزسیستمهای اطلاعاتیپیچیدگیرسمیتسواد الکترونیکیElectronic literacyCentralizationComplicationInformation SystemGovernment organizationsFormalization
-
4.
Corresponding Author : تقوی فرد، محمدتقی ؛ Writer : حجازی نیا، رویا ؛
Journal:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1400 - شماره 38 ، الف (Ministry of Science (35 page(s) - From 2 to 36 )
Keywords:مدیریت بحرانمدل بلوغرسانه اجتماعیدولت الکترونیک 2.0E-Government 2. 0crisis managementsocial mediamaturity model
-
5.
Corresponding Author : تقوی فرد، دکتر محمدتقی ؛ Writer : قربانی زاده، دکتر وجه الله ؛ حجازی نیا، رؤیا ؛
Journal:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1398 - شماره 46 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 152 to 170 )
Keywords:دولت الکترونیکخدمات دولتیرسانه اجتماعیوب 2.0social mediaweb 2.0government serviceseGovernment
-
6.
Writer : کاظمی، مهدی ؛ Corresponding Author : حجازی نیا، رویا ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (8 page(s) - From 115 to 122 )
Keywords:کیفیت خدماترویگردانی مشتریشرکت همراه اولMCI IncCustomers churnquality of service