صفایی موحد، سعید/ 4 Article
Journal (Article count) |
---|
Journal آموزش و توسعه منابع انسانی 1 |
Journal نظریه و عمل در برنامه درسی 1 |
Journal پژوهش های برنامه درسی 1 |
Journal رهیافتی نو در مدیریت آموزشی 1 |
Category (Article count) |
---|
علوم تربیتی 2 |
علوم اجتماعی 1 |
میان رشته ای 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 4 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 2 |
-
1.
Corresponding Author : محمدصالحی، مینا ؛ Writer : فتحی واجارگاه، کورش ؛ صفایی موحد، سعید ؛ قادری، مصطفی ؛
Journal:پژوهش های برنامه درسی»بهار و تابستان 1403، دوره چهاردهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 241 to 265 )
Keywords:مطالعات برنامهدرسینوفهمگراییپسانوفهمگراییگفتمانهای پسانوفهمگراییCurriculum StudyPost-ReconceptualizationReconceptualization
-
2.
Corresponding Author : حاجی زاد، محمد ؛ Writer : صفایی موحد، سعید ؛
Journal:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»آذر و دی 1400 - شماره 51 ، A+ (Azad University/ISC (14 page(s) - From 136 to 149 )
Keywords:توسعه منابع انسانیدوره استقرارپژوهش تاریخیعصر سنتدوره ثباتthe Traditional Erathe Establishment Erathe Stability EraHistorical Researchhuman resource training and developmentآموزشآموزش کارکنانتاریخیشغلسازمانتربیتحرفهای
-
3.
Corresponding Author : صفایی موحد، سعید ؛ Writer : صالحی، کیوان ؛ حاجی زاد، محمد ؛
Journal:آموزش و توسعه منابع انسانی»زمستان 1399 - شماره 27 ISC (22 page(s) - From 20 to 41 )
-
4.
Writer : صفایی موحد، دکتر سعید ؛ Corresponding Author : حاجی زاد، دکتر محمد ؛
Journal:نظریه و عمل در برنامه درسی»پاییز و زمستان 1399، سال هشتم - شماره 16 ، ب (Ministry of Science (24 page(s) - From 191 to 214 )
Keywords:ارزشیابی آموزشیبرنامه درسیارزشیابی برنامه درسینظریه پیچیدگیcurriculum evaluationComplexity Theorycurriculum as complex phenomenonECCPCurriculum