Journal (Article count) |
---|
Journal رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 2 |
Journal پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری 1 |
Category (Article count) |
---|
مدیریت 2 |
حسابداری 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 3 |
-
1.
Writer : افراسیابی، علی ؛ پارسا، بیتا ؛ فاتح پور، مجید ؛
Journal:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1401، دوره جدید - شماره 54 (23 page(s) - From 91 to 113 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانقیمت درک شدهشادی مشتریان
-
2.
Writer : محمدی، خدیجه ؛ گرجی زاده، داود ؛ پارسا، بی تا ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 82 (جلد نهم) (16 page(s) - From 72 to 87 )
Keywords:مشتریمسئولیت اجتماعیوفاداریاعتماد کبفبت خدماتService ConfidenceLoyaltycustomerSocial Responsibility
-
3.
Writer : مومن، سمیرا ؛ آبرومندی، فرهنگ ؛ Corresponding Author : پارسا، بی تا ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 63 (جلد دوم) (19 page(s) - From 112 to 130 )
Keywords:توسعه فردیبازاریابی محصولات مصرفیmarketing of consumer productspersonal development