محبی امین، امینه/ 6 Article
Category (Article count) |
---|
علوم تربیتی 5 |
میان رشته ای 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 6 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 3 |
-
1.
Corresponding Author : محبی امین، امینه ؛ Writer : ربیعی، مهدی ؛
Journal:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»بهار 1402 - شماره 34 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 256 to 281 )
Keywords:پدیدارشناسیتجارب معلمانطرح جابرJaber planphenomenologyTeachers' experiences
-
2.
Corresponding Author : محبی امین، امینه ؛ Writer : شم آبادی، زهرا ؛
Journal:پویش درآموزش علوم تربیتی و مشاوره»پاییز و زمستان 1401 - شماره 17 (15 page(s) - From 96 to 110 )
Keywords:خلاقیتپیشرفت تحصیلیاعتماد به نفسدرس ریاضیCreativityAcademic progressselfconfidenceMath lessonsپیشرفت تحصیلی در درس ریاضیپیشـرفت تحصـیلی در درس ریاضیدانشآموزاندانش
-
3.
Corresponding Author : محبی امین، امینه ؛ Writer : محبی امین، سمیه ؛
Journal:پژوهش در آموزش ابتدایی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 8 (14 page(s) - From 24 to 37 )
Keywords:پساکرونامحتوای دانش عملیپدیدارشناسیدوره ابتداییphenomenologyThe content of practical knowledge؛ elementary؛post-corona؛معلماندانشکرونادانش عملی معلمانتدریسپژوهشدانشآموزانکلاس
-
4.
Corresponding Author : محبی امین، امینه ؛ Writer : بهراد فر، امیر ؛ خوش سیما، میثم ؛ مقیمی راد، محمد ؛
Journal:پژوهش در تربیت معلم»تابستان 1401- شماره 12 (32 page(s) - From 1 to 32 )
Keywords:فارغ التحصیلانروش کیفیتجربه زیستهدانشگاه فرهنگیانqualitative methodGraduatesLived ExperienceFarhangian University
-
5.
Corresponding Author : محبی امین، امینه ؛ Writer : جبله، رضا ؛
Journal:رویکردهای نوین آموزشی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 32 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 81 to 96 )
Keywords:تحقیق کیفیحذف مشق شبتکالیف مهارتمحورElimination of homeworkSkill-based assignmentsqualitative research
-
6.
Writer : صابری، رضا ؛ Corresponding Author : محبی امین، امینه ؛
Journal:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»پاییز 1398 - شماره 27 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 75 to 102 )
Keywords:ارزشیابی توصیفیپدیدارنگاریروایت معلمانElementary Teachers' Narrativedescriptive evaluationPhenomenological method