Journal (Article count) |
---|
Journal پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی 3 |
Journal مدیریت و چشم انداز آموزش 3 |
Category (Article count) |
---|
مدیریت 3 |
میان رشته ای 3 |
Language (Article count) |
---|
Persian 6 |
-
1.
Writer : لطفی، سیما ؛ Corresponding Author : عاشوری، هایده ؛
Journal:مدیریت و چشم انداز آموزش»بهار 1402 - شماره 15 ISC (15 page(s) - From 96 to 110 )
Keywords:درگیری تحصیلیخوش بینی تحصیلیجهت گیری هدفهویت تحصیلیacademic optimism: academic engagement:goal orientation:academic identity
-
2.
Writer : پلرودی هراتبر، الهام ؛ Corresponding Author : عاشوری، هایده ؛
Journal:پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی»بهار و تابستان 1402- دوره سیزدهم ، شماره 1 Ranking A (Azad University (14 page(s) - From 13 to 26 )
Keywords:جهتگیری هدفسبکهای یادگیریپیوند با مدرسههویت تحصیلیschool bondingEducational identityGoal orientationLearning Styles
-
3.
Writer : عبدالله زادگان قاسم ابادی، آناهیتا ؛ Corresponding Author : عاشوری، هایده ؛
Journal:پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی»پاییز و زمستان 1401- دوره دوازدهم ، شماره 2 Ranking A (Azad University (13 page(s) - From 347 to 359 )
Keywords:کیفیت تدریساشتیاق به تحصیلتابآوریروانشناختیInstruction QualityPsychological Resilienceeducational enthusiasm
-
4.
Writer : شریفی، فروزان ؛ Corresponding Author : عاشوری، هایده ؛
Journal:مدیریت و چشم انداز آموزش»بهار 1401 - شماره 11 ISC (14 page(s) - From 94 to 107 )
Keywords:تعلیم و تربیتاهمال کاری تحصیلیبهزیستی تحصیلیهویت تحصیلیacademic identityAcademic wellbeingeducationacademic procrastination
-
5.
Writer : رشوندی، عادله ؛ Corresponding Author : عاشوری، هایده ؛
Journal:مدیریت و چشم انداز آموزش»زمستان 1400 - شماره 10 ISC (18 page(s) - From 85 to 102 )
Keywords:کیفیت تدریسسواد اطلاعاتیراهبردهای مطالعهبهزیستی تحصیلیInformation LiteracyTeaching QualityStudy strategiesAcademic wellbeing
-
6.
Writer : مشاءکریمی، الهام ؛ Corresponding Author : عاشوری، هایده ؛
Journal:پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی»پاییز و زمستان 1400-دوره یازدهم، شماره 2 Ranking B (Azad University (14 page(s) - From 213 to 226 )
Keywords:پیوند با مدرسهپایستگی تحصیلیحمایت تحصیلی ادراک شدهperceived educational supportschool bondingeducational resilience