keyword بازاریابی پارتیزانی / (4 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : خسروی، ابوالفضل ؛ Writer : رنجبر، احد ؛
Journal:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (31 page(s) - From 135 to 165 )
Keywords:بازاریابی پارتیزانیاثر غافلگیرکنندهاثر انتشاراثر هزینه کمنسل وایآگاهی از برندتمایل به خریدBrand awarenessPurchase IntentionGuerrilla Marketingsurprise effectDiffusion effectlow cost effectgeneration Yیـاهـابازاریابیبـابــاهــابـهبازاریــابی
-
2.
Writer : بیگ زاده، امیر حسین ؛ نعامی، عبداله ؛ روستا، علیرضا ؛ Corresponding Author : عسکری، احمد ؛
Journal:تعامل انسان و اطلاعات»زمستان 1398 - شماره 24 (15 page(s) - From 50 to 64 )
Keywords:کسبوکارهای کوچک و متوسطبازاریابی چریکیبازاریابی پارتیزانیتئوری مبتنی بر دادههاsmall and medium businessesGuerrilla MarketingGranded theory
-
3.
Writer : قافله باشی، سیده سارا ؛
Journal:کار و جامعه»آبان 1387 - شماره 101 (6 page(s) - From 108 to 113 )
-
4.
Writer : حیدرزاده، کامبیز ؛ عاضدی تهرانی، شراره ؛
Journal:تدبیر»اردیبهشت 1386 - شماره 180 (5 page(s) - From 49 to 53 )
Keywords:بازاریابیبازاریابی پارتیزانیبازاربازاریابی سنتیکسب و کار