keyword تبلیغات رسانههای اجتماعی / (4 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : پورنقی، حافظ ؛ Writer : حقیقی، محمدرضا ؛
Journal:پژوهش های علوم مدیریت»زمستان 1402 - شماره 17 (17 page(s) - From 1 to 17 )
Keywords:عادتتعاملقصد خریدآگاهی بخشیامید به عملکردارتباط ادراکیتبلیغات رسانه های اجتماعیانگیز لذت جویانه
-
2.
Corresponding Author : پورنقی، حافظ ؛ Writer : حقیقی، محمدرضا ؛
Journal:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1402 - شماره 16 (14 page(s) - From 14 to 27 )
Keywords:عادتتعاملقصد خریدآگاهی بخشیامید به عملکردارتباط ادراکیتبلیغات رسانه های اجتماعیانگیز لذت جویانهمشتریقصد خرید مشتریمشتریانانگیزههای لذت جویانه
-
3.
Writer : فرزین فر، زهره ؛ Corresponding Author : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛
Journal:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1401 - شماره 3 (20 page(s) - From 328 to 347 )
Keywords:ارزش اجتماعیارزش لذتگرایانهارزش خودشکوفاییسردرگمی ابهامسردرگمی سربارسردرگمی شباهتEudemonic valuesocial valueHedonic valueOverload confusionSimilarity confusionAmbiguity confusionتبلیغات رسانههای اجتماعیاجتماعیارزشمصرفکنندهتأثیر
-
4.
Writer : عمادی، احسان ؛ لندران، سعید ؛ Corresponding Author : قربانی دینانی، حسن ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 124 to 142 )
Keywords:تحلیل تملذت گناهلذت پنهانیتبلیغات رسانههای اجتماعیpleasure of guilt : Hidden pleasureSocial media advertisementThematic Analysisتبلیغاتلذتمصاحبهمخاطببازاریابیتبلیغات شبکههای اجتماعیمحتوای تبلیغ
Journal (Article count) |
---|
Journal بررسی های مدیریت رسانه 1 |
Journal پژوهش های علوم مدیریت 1 |
Journal پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع 1 |
Journal چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (1 Article)