keyword خدمات مشتریان / (3 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
شناسایی و ارزیابی ریسک عملیاتی فرآیند مدیریت اطلاعات، ارتباطات و فعالیتهای خدمات مشتریان بانک انصار
Corresponding Author : صادقی عمروآبادی، بهروز ؛ Writer : یزدانی، محمد ؛
Journal:اقتصاد و بانکداری اسلامی»تابستان 1399 - شماره 31 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 221 to 246 )
Keywords:ارتباطاتمدیریت اطلاعاتریسک عملیاتیخدمات مشتریانبانک انصار.proses of information managementCommunication and customer serviceAnsar Bank.Operational risk
-
2.
Writer : فرمهینی فراهانی، زهرا ؛ عطایی، محمد ؛
Journal:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1395 - شماره 13 (16 page(s) - From 51 to 66 )
Keywords:رهبریمدیریت عملکردبانکداری الکترونیکیچابکی سازمانیآمادگی برای تغییر سازمانیفرهنگ و ارزش های حاکم بر بانکخدمات مشتریانضریب همبستگی پیرسوناطلاعات
-
3.
Journal:میثاق مدیران»شهریور 1388 - شماره 43 (2 page(s) - From 28 to 29 )