keyword فروشگاه اینترنتی دیجی کالا / (7 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : خسروی لقب، زهره ؛ Writer : سیاوشی، رضا ؛ بصیر، لیلا ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 21 to 42 )
Keywords:رفتار خرید مصرف کنندهبازاریابی دیجیتالفروشگاه اینترنتی دیجی کالاConsumer shopping behaviorDigital marketingthe Digikala Online Storeمشتریمشتریان
-
2.
Corresponding Author : اخوان خرازیان، مریم ؛ Writer : شادبهر، امیر حسین ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 207 to 229 )
Keywords:انگیزههای خریددلبستگی مشتریانارزشهای ادراک شده مشتریانچسبندگی مشتریانPurchasing MotivationCustomer AttachmentCustomer Perceived ValuesCustomer Stickinessمشتریمشتریانفروشگاه اینترنتی دیجی کالاارزش ادراکشده مشتریلذت جویانه
-
3.
Writer : رضاییان، محیا ؛ Corresponding Author : عسگری، محمد هادی ؛
Journal:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 1 (16 page(s) - From 85 to 100 )
Keywords:هویت برندبازاریابی اخلاقیارزش ویژه مارک تجاریقصد خرید مجدد مصرف کنندهconsumer repurchase intentionbrand equity.Brand IdentityEthical marketingقصد خرید مجددقصد خرید مجدد مشتریانمشتریمشتریانفروشگاه اینترنتی دیجی کالا
-
4.
Corresponding Author : هنری پور، محمد ؛ Writer : تاجفر، امیرهوشنگ ؛
Conference:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری Ranking ملی (9 page(s) - From 759 to 767 )
Keywords:قصد خریدلذت درک شدهنگرش برندفروشگاه اینترنتی دیجی کالاارائه آنلاین محصولاتاطلاع رسانی موثر
-
5.
Writer : طحان طرقی، فرحناز ؛ قاسمی اقدمی، دکتر مرتضی ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (16 page(s) - From 611 to 626 )
Keywords:تصویر برند افزایش خرید قصد خرید مجدد فروشگاه اینترنتی دیجیکالا
-
6.
Writer : زمانیان، علی ؛ علی پور درویش، زهرا ؛ عابدی، احسان ؛
Journal:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»زمستان 1397 - شماره 4 (13 page(s) - From 30 to 42 )
Keywords:مصرف کنندهامیدارزش برندفروشگاه اینترنتی دیجی کالاonline store Digikalaconsumerhopebrand valueمشتریامید مصرفکنندهارزشرضایتمشتریانمحصولات
-
7.
Writer : محمدی، محمود ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»بهار 1396، سال دوازدهم - شماره 34 Ranking C (Azad University (12 page(s) - From 65 to 76 )
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (2 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference ملی (1 Article)