keyword قدردانی مشتری / (5 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : غریبی، سارا ؛ Writer : ایزدی، بهزاد ؛
Journal:پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»بهار و تابستان 1401 - شماره 35 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 139 to 157 )
Keywords:بازاریابی رابطه مندکیفیت رابطهقدردانی مشتریCustomer gratitudeRelationship Marketingrelationship quality
-
2.
Writer : مقصودی، شروین ؛ Corresponding Author : فرزاد، حسین ؛
Journal:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»مهر 1399 - شماره 3 (15 page(s) - From 41 to 55 )
Keywords:وفاداری رفتاریقدردانی مشتریسرمایهگذاریهای بازاریابی رابطهمندشرکت بیمه آرمانrelationship marketing investmentscustomer appreciationarman insurance companyBehavioral loyalty
-
3.
Writer : نجفی زاده، نادره السادات ؛ تابزر، افسانه ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»زمستان 1397، سال سیزدهم - شماره 41 ، C (Azad University (12 page(s) - From 21 to 32 )
Keywords:وفاداری رفتاریقدردانی مشتریسرمایهگذاری بر روی بازاریابی رابطهمندخیرخواهی ادراک شده توسط مشتری
-
4.
Writer : نداف، مهدی ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ تیرانداز، سحر ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1397، دوره دهم- شماره 1 ، الف (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 207 to 228 )
Keywords:تعهداعتمادارزش ویژه برندشخصیسازی خدماتقدردانی مشتریCustomer gratitudeService personalizationCommitmentTrustbrand equityکیفیت رابطهارزش ویژة
-
5.
Writer : قنبری، الهه ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1397 - شماره 3 (12 page(s) - From 233 to 244 )