keyword مدل بازاریابی / (6 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : صفری سیاهکلرودی، عماد ؛ عباسی، ابراهیم ؛ نسیمی، محمد علی ؛ سعیدی، پرویز ؛
Journal:مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی»تابستان 1402- شماره 63 Ranking B (Azad University (12 page(s) - From 67 to 78 )
Keywords:گردشگری روستاییتحلیل تمشهرستان رودسرمدل بازاریابیمصاحبههای نیمه ساحتاریSemi-field Interviewsrural tourismTheme AnalysisMarketing Model
-
2.
Writer : بلاغت نیا، نفیسه ؛ شیرازی، حسین ؛ جنتی فر، حسین ؛ Corresponding Author : غفاری، محمد ؛
Journal:مدیریت فردا»بهار 1402 - شماره 74 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (31 page(s) - From 19 to 49 )
Keywords:پیامدبازاریابی دیجیتالکسب و کارهای نوپامدل بازاریابیپیشآیندStart up businessesMarketing ModelDigital marketingantecedentsconsequences
-
3.
Corresponding Author : صفری سیاهکلرودی، عماد ؛ Writer : عباسی، ابراهیم ؛ نسیمی، محمد علی ؛
Journal:مطالعات جغرافیایی مناطق کوهستانی»بهار 1401 - شماره 9 Ranking ب (Ministry of Science (12 page(s) - From 80 to 91 )
Keywords:گردشگری روستاییمناطق کوهستانیرودسربرند مقصدمدل بازاریابیRudsar citydestination brand equityMarketing ModelMountainous Areasrural tourism
-
4.
Writer : علیزاده گماری، علی ؛ حسین دانا، حمیدرضا ؛ میراسماعیلی، بیبی سادات ؛ نقیب السادات، سیدرضا ؛
Journal:تئاتر»پاییز 1400 - شماره 86 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 37 to 66 )
Keywords:بازاریابیشبکههای اجتماعیتئاترمدل بازاریابیبازاریابی تئاترmarketing theatersocial networkstheaterMarketing ModelMarketing
-
5.
Corresponding Author : شانیان، احمد ؛ Writer : شافعی، رضا ؛ قبادي لموكي، تحفه ؛ بیات، مرضیه ؛ بیات، بهروز ؛
Journal:آموزش و توسعه منابع انسانی»پاییز 1400 - شماره 30 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 257 to 282 )
Keywords:تئوری زمینه ایمدل بازاریابیموسسه آموزش و توسعه منابع انسانی.Institute of Educationhuman resources developmentMarketing Modelgrounded theory
-
6.
Writer : روستایی حسین ابادی، عادل ؛ شبگو منصف، محمود ؛ دل افروز، نرگس ؛ Corresponding Author : قلی پور سلیمانی، علی ؛
Journal:گردشگری شهری»زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 21 to 33 )
Keywords:قابلیت های فرهنگی تاریخیگردشگری گیلانمدل بازاریابیبازاریابیMarketingculturalHistorical CapabilitiesGilan Tourism