نسیمی، محمد علی/ 21 Article
Category (Article count) |
---|
مدیریت 8 |
جغرافیا 3 |
تربیت بدنی 2 |
میان رشته ای 2 |
حوزه سلامت 2 |
حسابداری 1 |
علوم تربیتی 1 |
علوم اجتماعی 1 |
اقتصاد 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 21 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 9 |
Science-Research 1 |
-
1.
Writer : اصانلو، نیما ؛ صمدی لرگانی، محمود ؛ نسیمی، محمد علی ؛ Corresponding Author : پور علی لاکلایه، محمد رضا ؛
Journal:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»بهار 1403 - شماره 32 ، C (Azad University (14 page(s) - From 37 to 50 )
Keywords:ابعاد جو سازمانیوضوح و روشنی اهدافوضوح و روشنی نقشکیفیت گزارشگری مالیسلامت مالیQuality of financial reportingdimensions of organizational atmosphereFinancial healthClarity and clarity of goalsclarity and clarity of role
-
2.
Writer : صفری سیاهکلرودی، عماد ؛ عباسی، ابراهیم ؛ نسیمی، محمد علی ؛ سعیدی، پرویز ؛
Journal:مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی»تابستان 1402- شماره 63 ، B (Azad University (12 page(s) - From 67 to 78 )
Keywords:گردشگری روستاییتحلیل تمشهرستان رودسرمدل بازاریابیمصاحبههای نیمه ساحتاریSemi-field Interviewsrural tourismTheme AnalysisMarketing Model
-
3.
Writer : علینژاد، مریم ؛ نسیمی، محمد علی ؛ Corresponding Author : صلواتی، شهرام ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 51 to 71 )
Keywords:رویکرد کیفیبرند لوکسنگرش مصرفکنندهخودروهای لوکس"luxury brand""luxury cars""consumer attitude"" qualitative approach"مصرفکنندگانبازارمشترینگرش مصرفکنندگانشاخصمشتریان
-
4.
Writer : عباس زاده، محمدرضا ؛ نسیمی، محمد علی ؛ دیده خانی، حسین ؛ Corresponding Author : وظیفه دوست، حسین ؛
Journal:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1401 - شماره 38 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 17 to 32 )
Keywords:ارتباطات شفاهیروش آمیختهرسانههای اجتماعیارتباطات شفاهی الکترونیکیElectronic Word of Mouth Communicationsocial mediamixed methodsword of mouth communication
-
5.
Writer : علی نژاد، مریم ؛ نسیمی، محمد علی ؛ Corresponding Author : صلواتی، شهرام ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1401 - شماره 19 ، ب (Ministry of Science (18 page(s) - From 201 to 218 )
Keywords:خودروهای لوکسرویکرد آمیختهنگرش مصرف کنندگانقصد خریدMixed approachConsumers attitudeluxury carsbuy intentionمصرفکنندگانمشتریبازارمشتریان
-
6.
Writer : عباس زاده، محمدرضا ؛ پالی، سمیرا ؛ Corresponding Author : نسیمی، محمد علی ؛
Journal:مطالعات مدیریتی دریا محور»پاییز 1401 - شماره 3 (16 page(s) - From 4 to 19 )
Keywords:تبلیغات شفاهیروش فراترکیبگردشگری ساحلیتبلیغات شفاهی الکترونیکیروش بهترین بدترینCoastal TourismWorst MethodElectronic Word of Mouthsynthesis methodMetaWord of MouthBest
-
7.
Writer : زعفری، میثم ؛ Corresponding Author : نسیمی، محمد علی ؛
Journal:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1401 - شماره 10 (25 page(s) - From 181 to 205 )
Keywords:وفاداری برندهمزاد پنداریقابل اطمینان بودندلبستگی برند و محصولBrand and product attachmentbrand loyaltySelf Congruityreliability
-
8.
Writer : نصیری، مجتبی ؛ دیده خانی، حسین ؛ نسیمی، محمد علی ؛ Corresponding Author : وظیفه دوست، حسین ؛
Journal:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 27 ، ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 351 to 373 )
Keywords:کارآفرینیخرید اینترنتیخرده فروشیتحلیل تمکسب و کارهای آنلاینمصاحبههای نیمه ساختاریRetail Stores Thematic analysisExploratory Interview.EntrepreneurshipOnline shoppingOnline Businesses
-
9.
Corresponding Author : صفری سیاهکلرودی، عماد ؛ Writer : عباسی، ابراهیم ؛ نسیمی، محمد علی ؛
Journal:مطالعات جغرافیایی مناطق کوهستانی»بهار 1401 - شماره 9 ، ب (Ministry of Science (12 page(s) - From 80 to 91 )
Keywords:گردشگری روستاییمناطق کوهستانیرودسربرند مقصدمدل بازاریابیRudsar citydestination brand equityMarketing ModelMountainous Areasrural tourism
-
10.
تدوین مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در روابط بین فردی کاربران رسانه های اجتماعی با رویکرد کیفی
Writer : عباس زاده، محمدرضا ؛ نسیمی، محمد علی ؛ دیده خانی، حسین ؛ Corresponding Author : وظیفه دوست، حسین ؛
Journal:رسانه»پاییز 1400 - شماره 124 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 5 to 28 )
Keywords:رسانه های اجتماعیتئوری داده بنیادتبلیغات دهان به دهانروابط بین فردی برخطتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیdata based theoryOnline Interpersonal RelationshipsElectronic Word of Mouth Advertisingsocial mediaWord of mouth advertising