keyword نگرش نسبت به تبلیغات / (7 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : عظیما، شیما ؛ مطیع نصرآبادی، علی ؛ سماک نژاد، نگار ؛ Corresponding Author : جعفری، پژمان ؛
Journal:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»بهار 1401 - شماره 15 Ranking ب (Ministry of Science (32 page(s) - From 145 to 176 )
Keywords:تبلیغاتقصد خریدنگرش نسبت به برندنگرش نسبت به تبلیغاتجاذبه نوستالژیکNostalgic AppealAdvertisingPurchase IntentionAttitude toward BrandAttitude toward Advertisingنوستالژینگرشتیزرپوستر
-
2.
Writer : عظیما، شیما ؛ مطیع نصرابادی، علی ؛ سماک نژاد، نگار ؛ Corresponding Author : جعفری، پژمان ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (32 page(s) - From 140 to 171 )
Keywords:تبلیغاتقصد خریدنگرش نسبت به برندنگرش نسبت به تبلیغاتجاذبه نوستالژیکNostalgic AppealAdvertisingPurchase IntentionAttitude toward BrandAttitude toward Advertising
-
3.
Writer : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ کریمی میبدی، احسان ؛ بابایی میبدی، حمید ؛
Journal:رسانه های دیداری و شنیداری»تابستان 1398 - شماره 30 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 253 to 277 )
Keywords:نگرش به برندقصد خریدنگرش نسبت به تبلیغاتتایید کننده مشهورCelebrity EndorsementAttitude toward Advertisingpurchase intentBrand attitude
-
4.
Writer : نایب زاده، شهناز ؛ اقبالی، اکرم ؛ رادمنش، یاسین ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»تابستان 1397 - شماره 38 Ranking B (Azad University (30 page(s) - From 7 to 36 )
Keywords:وفاداری به برندتوسعه برندنگرش نسبت به تبلیغاتتصویر ذهنی برند اصلی/ جدیدتناسب تصویر
-
5.
Writer : سعیدا اردکانی، سعید ؛ جهانبازی، ندا ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره جدید - شماره 22 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 107 to 122 )
Keywords:تبلیغاتابعاد ارزش ویژه برندنگرش نسبت به تبلیغاتترفیع های پولی و غیر پولی
-
6.
Writer : خدادادحسینی، حمید ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
Journal:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 28 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 33 to 54 )
Keywords:فوتبالارزش ویژۀ برندباورهای شکلدهندۀ نگرش به تبلیغات فوتبالینگرش نسبت به تبلیغاتتبلیغاتورزشتبلیغات از طریق ورزشاطلاعات محصولارزش
-
7.
Writer : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛
Journal:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»تابستان و پاييز 1388 - شماره 60 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (10 page(s) - From 115 to 124 )
Keywords:رفتار مصرفکنندهتبلیغات اینترنتیدرگیری با محصولنگرش نسبت به تبلیغاتمحتوای تبلیغاترفتار مصرفی
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (3 Article)
- علمی-پژوهشی (2 Article)
- علمی-ترویجی (1 Article)
- B (1 Article)