keyword پذیرش فرهنگ مصرف جهانی / (2 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
تاثیر جهانی شدن و هویت ملی بر رفتار مصرف کننده ایرانی (مطالعه موردی: محصولات برند بی بی لند شهر رشت)
Writer : شیرزاد چوبری، سمانه ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (18 page(s) - From 638 to 655 )
Keywords:هویت ملیقوم گراییمادی گراییپذیرش فرهنگ مصرف جهانیپذیرش مد جهانی پوشاکAcceptance of global consumption cultureacceptance of global clothing fashion.national identityethnicitymaterialismمصرفمصرفکننده
-
2.
Writer : عبدی، جلال ؛ سواد کوهی، مهدی ؛ عربی، نقی ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 69 (جلد هشتم) (17 page(s) - From 17 to 33 )
Keywords:هویت ملیقوم گراییمادی گراییپذیرش فرهنگ مصرف جهانیپذیرش مد جهانی پوشاکAcceptance of global consumption cultureacceptance of global clothing fashionnational identitymaterialismEthnocentrism
Journal (Article count) |
---|
Journal رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 2 |