keyword معیارهای رضایت مشتریان / (1 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : بندریان، رضا ؛
Journal:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1390 - شماره 9 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 201 to 222 )
Keywords:کیفیت خدماتکسب وکارهای عرضه کننده خدمات دانشیسازمان های پژوهش و فناوریمعیارهای رضایت مشتریانتحلیل عاملی اکتشافی و تاییدیاندازه گیری رضایت مشتریانكسبوكارهاي عرضهكننده خدمات دانشيسازمانهاي پژوهش و فناورياندازهگيري رضايت مشتريانرضایت مشتریمشتریرضایت مشتریاناطلاعاتشناساییخدمات
Journal (Article count) |
---|
Journal اندیشه مدیریت راهبردی 1 |
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (1 Article)