keyword Brand extension / (7 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : بنسبردی، علی ؛ Writer : خبیری، محمد ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ گودرزی، محمود ؛
Journal:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1399 - شماره 44 ، ج (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 9 to 21 )
Keywords:وفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندگسترش برندهویت تیمی هوادارFan's Team Identification.brand loyaltyBrand extensionbrand equityBrand Association
-
2.
Corresponding Author : بنسبردی، علی ؛ Writer : خبیری، محمد ؛ موید، ندا ؛
Journal:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1397 - شماره 23 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 89 to 102 )
Keywords:قانونبازاریابیبرندتعمیم برندهویت تیمی.team identification.RuleBrand extensionBrandMarketing
-
3.
Writer : ادیب پور، محمدرضا ؛ فردوسی، شهرام ؛ مشبکی، اصغر ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1397 - شماره 28 ، ب (Ministry of Science/ISC (15 page(s) - From 21 to 35 )
Keywords:نام تجاری مادرتوسعة نام تجاریعوامل موثر بر توسعة نام تجاریParent BrandEffective Factors on Brand DevelopmentBrand extension
-
4.
Writer : بنسبردی، علی ؛ خبیری، محمد ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ گودرزی، محمود ؛
Journal:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 411 to 428 )
Keywords:قانونبازاریابیبرندهویت تیمیگسترش برندRuleBrand extensionTeam IdentificationBrandMarketing
-
5.
Writer : خداداد حسینی، سیدحمید ؛ سینایی، مهدی ؛ کردنائیج، اسدالله ؛
Journal:علوم مدیریت ایران»تابستان 1391 - شماره 26 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 49 to 70 )
Keywords:رقابتبرندمفهوم تناسببسط برندارزیابی بسط برندتئوری طبقهبندیتعمیم نگرشغلبه نسبی برندBrand Extension EvaluationAttitude TransferRelative Brand DominanceBrand extensionCompetitionبسطمشتریانبازارمحصول جدیدآزمونتناسب
-
6.
Writer : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ چهراقی، فاطمه ؛ تاج زاده نمین، آیدین ؛
Journal:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1390 - شماره 66 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 139 to 164 )
Keywords:توسعه نام تجاریتصویر ذهنی از نام تجاریتطبیق طبقه کالاتطبیق تصویر ذهنی و نگرش نسبت به توسعه نام تجاریBrand extensionbrand imageCategory fitBrand image fitBrand extension attitude
-
7.
Writer : جباری، یاسر ؛ قره چه، منیژه ؛ عزیزی، شهریار ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 27 to 47 )
Keywords:توسعه افقینوجوییدانش محصولتوسعه شناسهتوسعه عمودیاعتماد به شناسهBrand extensionBrand TrustInnovativenessHorizontal ExtensionVertical ExtensionProduct Knowledgeشناسهمصرفکننده
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (3 Article)
- ب (3 Article)
- ج (1 Article)