keyword Customer responses / (4 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : عزیزی، شهریار ؛ Writer : قرشی، صالح ؛ عیوضی نژاد، سلمان ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 128 to 146 )
Keywords:مقایسه اجتماعیمنابع پشیمانیواکنشهای مشتریپشیمانی پس از خریدCustomer responsespost-purchase regretregret resourcessocial comparisonپشیمانیمشتریارزیابیمصرفکنندهسناریو
-
2.
Writer : عالی، صمد ؛ میرابی، وحید رضا ؛ زارع، شهرام ؛ Corresponding Author : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
Journal:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1399 - شماره 41 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 199 to 216 )
Keywords:راهبردهای سرمایه گذاریواکنش های مشتریانکیفیت رابطهرابطه گراییrelationship qualityInvestment strategies in customer relationshipsCustomer responsesrelationship orientation
-
3.
Writer : مفاخری، خدیجه ؛ بدیع زاده، علی ؛ Corresponding Author : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
Journal:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1399 - شماره 41 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 139 to 159 )
Keywords:چالشهاخدماتی شدن تولیدکنندگانسیستمهای محصول-خدمتخدمات محوریInvestment strategies in customer relationshipsCustomer responsesrelationship orientationrelationship quality
-
4.
Corresponding Author : محمدشفیعی، مجید ؛ Writer : رحمت ابادی، یزدان ؛ سلیمان زاده، امید ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 105 to 124 )
Keywords:شبکههای اجتماعیارزش ویژه برندارتباطات بازاریابیپاسخ مشتریارزش ویژه ارتباطیMarketing communicationbrand equityrelationship equityCustomer responsessocial networks
Journal (Article count) |
---|
Journal مطالعات رفتار مصرف کننده 2 |
Journal مطالعات مدیریت راهبردی 2 |
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (4 Article)