keyword Service Quality / (4 Article)
-
1.
Corresponding Author : غفاری، محمد ؛ Writer : صابری، علی ؛ فریدونی، فاطمه ؛ فرمانی، مهدی ؛
Journal:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1403 - شماره 51 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 46 to 72 )
Keywords:کیفیت خدماتمدارس فوتبالکیفیت ادراکشدهperceived qualityfootball schoolsService Quality
-
2.
Corresponding Author : نوروزی، حسین ؛ Writer : نصرت پناه، رسول ؛ حسینی، زهرا سادات ؛
Journal:مدیریت استاندارد و کیفیت»پاییز 1402 - شماره 49 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (38 page(s) - From 35 to 72 )
Keywords:ارزش درک شده مشتریتجربه مشتریسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیپلتفرمهای کسبوکار آنلاینکیفیت خدماتService QualityElectronic customer relationship management (ECRM) systemsOnline business platformscustomer perceived valuecustomer experience
-
3.
Corresponding Author : زارع احمدآبادی، حبیب ؛ Writer : صفاری دربرزی، علی ؛ میرغفوری، سیدحبیب الله ؛ جعفری ندوشن، مسعود ؛
Journal:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1399 - شماره 38 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 110 to 131 )
Keywords:شبکه عصبی مصنوعیتحلیل شکافآزمون ویلکاکسونکیفیت خدماتService QualityArtificial neural networkgap analysisWilcoxon Test
-
4.
Corresponding Author : خداداد کاشی، شعله ؛
Journal:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1398 - شماره 31 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (10 page(s) - From 15 to 24 )
Keywords:کیفیت خدماتوفاداریعدالت درک شدهتعهد مشتریانباشگاه های الزهراAl|Zahra Sport ClubsCustomer commitmentService QualityLoyaltyjustice