keyword social influence / (30 Article)
- Sort by
- Date
-
11.
Writer : دین محمدی، محمد ؛ رستمی، فاطمه ؛
Journal:مطالعات اخلاق کاربردی»زمستان 1400، سال یازدهم - شماره 44 Ranking Scientific-Progrative (Hawza/ISC (27 page(s) - From 145 to 171 )
Keywords:روحانیتنفوذ اجتماعیروابط میانفردیارتباط موثراخلاق کنشگریeffective communicationInterpersonal relationshipsClergiessocial influenceethics of activismکنشگرهـااطلاعاتبـهبـانفوذیـامخاطب
-
12.
Writer : میرجانی، صدیقه ؛ Corresponding Author : نظری، فریبا ؛
Journal:مطالعات فرهنگ - ارتباطات»پاییز 1400- شماره 87 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 249 to 278 )
Keywords:شبکههای اجتماعینفوذ اجتماعیقصد رفتاریاستفاده و لذتWidespread useuse and joyBehavioral intentionsocial influenceدانشجویان دانشگاه آزاد اسلامیاستفاده از شبکههای اجتماعیپژوهشاطلاعات
-
13.
Corresponding Author : دهقانی زاده، مرضیه ؛ Writer : اکبری پور، زهرا ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 156 to 175 )
Keywords:اثر اجتماعیهویت اجتماعیارزش ادراک شدهنوآوری مصرف کنندهقصد خرید محصولات ارگانیکPerceived valuesocial influenceConsumer innovativenessIntention to Purchasing Organic ProductsSocial Identity
-
14.
Writer : فدایی بازقلعه، ساینا ؛ موسی زاده، هادی ؛ Corresponding Author : غریبی، حسن ؛
Journal:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1400 - شماره 6 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (15 page(s) - From 39 to 53 )
Keywords:نفوذ اجتماعیتلاش مورد انتظارکارایی مورد انتظارتمایل رفتاری و قصد خرید مشتریشرایط تسهیل کنندهPurchase Intentionsocial influenceFacilitating ConditionsPerformance ExpectancyEffort Expectancycustomer behavioral desire
-
15.
Corresponding Author : عظیمی، حسین ؛ Writer : پری بیگی، سیما ؛ نصیری، زهرا ؛
Journal:مدیریت منابع انسانی پایدار»بهار و تابستان 1400، سال سوم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science (13 page(s) - From 280 to 292 )
Keywords:منابع اطلاعاتینفوذ اجتماعیسهولت استفادهجذابیت سازمانیOrganizational attractivenessسودمندی ادراکشدهperceived usefulnessInformation Resourcessocial influenceEase of UseEase of Usesocial influenceInformation Resourcesperceived usefulnessOrganizational attractivenessاطلاعاتکیفیت اطلاعاتدرک سهولت استفادهنفوذ اجتماعی اطلاعاتیکیفیتادراک
-
16.
Corresponding Author : جعفریانی، حسن ؛
Journal:پژوهش نامه مدیریت تحول»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 167 to 188 )
Keywords:بیمهاخلاق حرفهاینفوذ اجتماعیمهارت سیاسیInsuranceProfessional Ethicssocial influencepolitical skill
-
17.
Writer : جوانمرد، شبنم ؛ برجعلی، احمد ؛ فرخی، نورعلی ؛ Corresponding Author : اسکندری، حسین ؛
Journal:پژوهش های روان شناسی اجتماعی»تابستان 1399، دوره دهم - شماره 38 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 167 to 187 )
Keywords:جمعگراییبهزیستی اجتماعینفوذ اجتماعیsocial influencesocial well beingOrganizational Co
-
18.
Writer : مرادی هزاری، رسول ؛ منصوری، حسین ؛ Corresponding Author : صادقی بروجردی، سعید ؛
Journal:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1398 - شماره 58 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 141 to 161 )
Keywords:مدیریت بدننفوذ اجتماعیپذیرش هویت اجتماعیبرندهای ورزشی لوکسغرور فیزیکیAcceptance of Social IdentityLuxury Foreign Sport BrandsVanity PhysicalBody Managementsocial influence
-
19.
Writer : امینی، علیرضا ؛ علیمحمدلو، مسلم ؛ Corresponding Author : جعفری، عباس ؛
Journal:فرآیند مدیریت و توسعه»زمستان 1398 - شماره 110 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (36 page(s) - From 153 to 188 )
Keywords:سبک رهبرینفوذ اجتماعیتصمیمگیری چندمعیارهانتظار عملکرد فناوریپیشبینی تلاش فناوریتسهیلکنندگی فناوریLeadership stylesocial influenceTechnology Performance ExpectationTechnology Effort ForecastTechnology Facilitating EffectMulti-criteria Decision Making
-
20.
Writer : Nada Jamal Alzara ؛
Journal:جامعة الشارقة»ربیع الثانی 1441 - العدد 35 ISC (27 page(s) - From 881 to 907 )
Keywords:Digital CommunicationYouTubersVloggersOnline BehaviorTeenagerssocial influence
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (9 Article)
- علمی-پژوهشی (7 Article)
- الف (3 Article)
- B (2 Article)
- ج (1 Article)
- بین المللی (1 Article)
- علمی-ترویجی (1 Article)