پاییز 1401 - شماره 58 Ranking A (Azad University)
-
Writer : زارع کهن، نفیسه ؛ مظفری، افسانه ؛ Corresponding Author : خانیکی، هادی ؛
(14 page(s) - From 7 to 20 )
Keywords:توسعهجامعه مدنیمطبوعاتانقلاب اسلامی ایرانIslamic revolution of IranPresscivil society
-
Writer : نعمتی اقدم، کریم ؛ کیا، علی اصغر ؛ Corresponding Author : مجیدی قهرودی، نسیم ؛
(10 page(s) - From 21 to 30 )
Keywords:آسیبشناسیمدسنخشناسیشبکههای مجازیvirtual networkstypologyPathologyFashion
-
Writer : ذبیحی، سیدمحمدقائم ؛ احمدی شادمهری، محمد طاهر ؛ کمالیان، نساء ؛ Corresponding Author : صالح نیا، نرگس ؛
(19 page(s) - From 31 to 49 )
Keywords:کنترل فسادآزادی رسانهکشورهای جنوب غرب آسیاشاخص توسعه انسانیHuman Development IndexSouthwest AsiaCorruption ControlMedia Freedom
-
Writer : میربیک سبزواری، علی ؛ اسماعیلی، رضا ؛ Corresponding Author : تقی پور، فائزه ؛
(16 page(s) - From 51 to 66 )
Keywords:امنیتفضای مجازیامنیت فرهنگیادراک کاربرانuser perceptionSecurityCyberspacecultural security
-
Writer : خانیکی، هادی ؛ یمینی فیروز، مینا ؛ Corresponding Author : نوری راد، فاطمه ؛
(11 page(s) - From 67 to 77 )
Keywords:تحلیل دسترسی به فضای آنلایننگرش به رسانههای اجتماعینگرش به یادگیری در رسانههای اجتماعیالگوی تعاملات آنلاینزیست مجازیvirtual lifeanalysis of online accessattitude to social mediaattitude to learning on social mediapattern of online interactions
-
Writer : اصلاحی، زینب ؛ سلمان زاده، جعفر ؛ Corresponding Author : جعفری، علی ؛
(13 page(s) - From 79 to 91 )
Keywords:ضررخسارتایرانمسئولیتحریم خصوصیانگلیسIrandamageEnglandLossResponsibilityPrivacy
-
Corresponding Author : کارگران، ابراهیم ؛ Writer : فرج نژاد ابرقوئی، محمدحسین ؛ اسماعیلی، رفیع الدین ؛
(12 page(s) - From 93 to 104 )
Keywords:ملیگراییانیمیشنجریانشناسی رسانهپویانمایی ژاپنسفرهای میتی کومونManga Mito KōmonMedia TypologyJapanese AnimationnationalismAnimation
-
شناسایی و تبیین عوامل تاثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران (رویکرد کیفی)
Writer : علی شریفی، مهدی ؛ رحمان زاده، سید علی ؛ عقیلی، سید وحید ؛ Corresponding Author : هاشم زهی، نوروز ؛
(13 page(s) - From 105 to 117 )
Keywords:فضای مجازیرسانههای اجتماعیتوسعه بازاریابی اجتماعیسازمان صدا و سیمای ایرانSocial Marketing Developmentthe Islamic Republic of Iran BroadcastingCyberspacesocial media